رحیمی: در پی کسب طلای پارالمپیک هستم

ملی‌پوش تیم تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: هدفم بعد از برنز آلمان، کسب طلای پارالمپیک ریو است.

غلامرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در مسابقات سال قبل آلمان موفق به کسب سهمیه ریو و نشان برنز شدم و در رقابت‌های جهانی امارات مدال طلا و نقره به دست آوردم و امیدوارم در پارالمپیک ریو بتوانم به نشان طلا و جایگاه قهرمانی دست پیدا کنم و برنز آلمان را با طلای ریو خوش‌رنگتر سازم.
 
دارنده مدال طلای امارات درباره تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اینکه امسال مسابقادت جهانی چک و ریو را در پیش داریم ایام نوروز هم در اردوی آمادگی به سر می‌برم و امسال نتوانستم در کنار خانواده به سفر و دید و بازدید بپردازم و تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم می‌کنم و روزهای اول و دوم در کنار خانواده به دیدن بزرگترها رفتیم.
 
رحیمی درباره خاطرات سال قبل خود افزود: کسب سهمیه ریو و برنز آلمان بهترین خاطره سال پیش و دوران ورزشی‌ام بود ولی مصدومیت در امارات و کسب نقره خاطره تلخی بود و هنوز هم با آسیب‌دیدگی که در ناحیه مچ دستم ایجاد شد مشکل دارم و امیدوارم تا زمان اعزام به ریو رفع شود.
 
ملی‌پوش وزنه‌برداری در پایان گفت: سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای مردم کشورم آرزو می‌کنم و امیدوارم ورزشکاران ایران در میادین جهانی موفق به کسب نشان‌های برتر شوند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار