ساری،

ترافیک در جاده چالوس نیمه سنگین و سنگین

ترافیک جاده چالوس به سمت کرج نیمه سنگین و سنگین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: هم اکنون ترافیک در محور چالوس - کرج با توجه به بازگشت مسافران نیمه سنگین و در هزارچم و سیاه بیشه سنگین است.

زمان اکبرپور طاهر افزود : در حال حاضر با بازگشت مسافران افزایش خودروهای را در خط شمال به جنوب کندوان (از چالوس به سمت تونل کندوان) و ترافیک نیمه سنگین است.

وی گفت : هر لحظه بر حجم بالای خودروها در مسیر چالوس به تونل کندوان افزوده می شود که موجب ترافیک سنگین دراین مسیر در محدوده هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله شده است.

وی افزود : برای کاهش بار ترافیکی در این مسیر تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا ساعت 3 بامداد فردا جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 16 امروز تا 3 بامداد فردا از دزدبن (15 کیلومتری بخش جنوبی مرزن آباد) به شهر کرج یک طرفه خواهد شد.

اکبرپور از رانندگان خواست علاوه برهمراه داشتن تجهیزات کامل، با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را نیمه ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 3 درجه سانتی گراد است.

کرمعلی اسدی افزود : از بعد از ظهر امروز با ورود یک سامانه ناپایدار ، افزایش ابر و کاهش دما همراه با بارندگی را که در ارتفاعات و منطقه سیاه بیشه به صورت برف پیش بینی می شود ، شاهد خواهیم بود .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار