زنجان؛

اهمییت همراهي و همكاري همه اقشار مختلف جامعه در پيشگيري از وقوع جرائم

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت:همراهي و همكاري همه اقشار مختلف جامعه در حوزه امنيت اجتماعي در پيشگيري از وقوع جرائم بسيار مهم و حايز اهميت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور افزود: ايجاد امنيت يك توليد جمعي است و براي تامين امنيت پايدار همه اقشار مختلف جامعه بايد بسيج شوند.

وي ادامه داد: پليس به تنهايي قادر نخواهد بود امنيت پايداري در سطح جامعه ايجاد كند و مي طلبد آحاد مختلف جامعه دست پليس را در اين زمينه بگيرند و سهم خود را به خوبي ايفا كنند.

اين مقام مسئول افزود: به حمد الله امروز ما شاهد وجود امنيت پايداري در جامعه هستيم و اين با تلاش و سخت كوشي پليس و مشاركت خوب مردمي به دست آمده است.

خاني پور با اشاره به اجراي طرح نوروزي گفت: امسال نيز با برنامه ريزي هاي صورت گرفته پليس تلاش دارد با جلب همكاري مردمي امنيت مطلوبي را در جامعه ساري و جاري كند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: همراهي و همكاري همه اقشار مختلف جامعه در حوزه امنيت اجتماعي در پيشگيري از وقوع جرائم بسيار مهم و حايز اهميت است و همه بايد سهم خود را در اين زمينه به خوبي ايفا كنند.

خاني پور با اشاره به اينكه اقتدار پليس ، در سايه مردم‌داري، قانون‌مداري و روزآمدي است بيان كرد: خدمت صادقانه به مردم در سر لوحه اقدامات پليس قرار دارد.



انتهای پیام/ن



برچسب ها: پیشگیری ، جرائم ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.