اصفهان؛

اجرای محدوديت ترافيكی پايان هفته در جاده های استان اصفهان

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از اجرای طرح ويژه ترافيكی روزهای پايانی نوروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "غلامرضا شهرياری"   اظهار داشت: با توجه به پايان يافتن تعطيلات نوروزي و عزيمت مسافران به سمت منازل خود راه هاي برون شهری استان در روزهای 12 و 13 فروردين با حجم بالايی از تردد ها مواجه مي شود كه به همين جهت پليس راه استان براي روانسازي ترافيك و تسهيل در عبور و مرور مسافران نوروزي محدوديت هايي طي اين دو روزدر جاده هاي مواصلاتي استان به اجرا مي گذارد.

وی افزود: براين اساس از ساعت 7 صبح روز 12 فروردين ماه تا ساعت 24 روز 14 فروردين تردد تمامي تريلرو كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني در محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ شهرياري اضافه كرد: همچنينتردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به غير از وسايل نقليه حامل مواد سوختي و فاسد شدني و داراي مجوز از پليس راهور ناجا در روز 13 فروردين در كليه محورهايبرونشهري استاننيز ممنوع مي باشد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين محور اصفهان – شهركرد در محدوده پل غدير نيز به دليل عرض كم جاده و ترافيك سنگين نيز محدوديت ترافيكي به اجرا گذاشته مي شود.

سرهنگ شهرياري از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب در هنگام رانندگي پرهيز كرده و با استراحت لازم در بين راه و رعايت سرعت مطمئنه و اصول ايمني سفري ايمن و بدون خطر و حادثه را براي خود رقم برنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه مديريت زمان سفر در روزهاي پاياني سفرهاي نوروزي مي تواند از بسياري حوادث رانندگي جلوگيري كند گفت: با توجه به اينكه روز جمعه تعطيلات نوروز پايان مي يابد و بيشتر مسافراد قصد عزيمت به منازل خود را دارند به رانندگان توصيه مي كنيم سفر خود را به ساعات پاياني موكول نكنند. 



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.