شیراز؛

13فروردین روزی بی خطر همراه با پلیس

پلیس راهور استان فارس برای پیشگیری از تصادف در روز طبیعت به هموطنان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس پلیس راهور استان فارس گفت : با توجه به پیش رو بودن 13فرودین "روز طبیعت" لازم است که مسافران و شهروندان با رعایت توصیه های ترافیكی پلیس، از بروز تصادفات جانی و مالی در روز طبیعت جلوگیری كنند.
سرهنگ مصطفی عباسی ادامه داد: عجله و شتاب در رانندگی باعث وقوع حوادث رانندگی می شود لذا سعه صدر ، صبوری ،گذشت و رانندگی با سرعت مطمئنه توصیه می می شود.
وی بیان کرد: از جابجایی خانواده و سایر بستگان به طبیعت در قسمت بار وسایل نقلیه باری جدا خودداری شود در غیر این صورت ضمن اعمال قانون راننده متخلف از ادامه حرکت جلوگیری و مسافران پیاده خواهند شد.
رییس پلیس راهور استان فارس اظهار کرد: رانندگی بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از موبایل در حین رانندگی توصیه مهم این پلیس است .
سرهنگ مصطفی عباسی تصریح کرد: سرعت مجاز و مطمئنه ، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و اجرای صحیح فرامین پلیس مدنظر باشد.
وی گفت: در صورت وقوع تصادف خسارتی سریعا وسایل نقلیه تصادفی، به منتهی علیه سمت راست معابر انتقال تا باعث کندی و یا توقف حرکت سایر وسایل نقلیه نشود.
سرهنگ مصطفی عباسی ادامه داد: به سلامت و معاینه وسیله نقلیه توجه کرده و از همراه داشتن لوازم کمکی و یدکی لازم در سفر غافل نشوند.
وی افزود: از مسافرت در جاده های برون شهری با موتورسیکلت در این روز به علت حجم بالای ترافیک خودداری شده ، در صورت اجبار رعایت ظرفیت و استفاده از کلاه ایمنی موتورسواری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه می شود.
رییس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: شهروندان سعی کنند به تدریج از اوایل روز برای خروج از شهر سفر خود را آغاز کنند و قبل از تاریکی هوا نیز با رعایت تمام جوانب احتیاط در رانندگی، بازگشت از سفر را آغاز، تا به موقع و بدون حادثه به منزل مراجعه کنند.
سرهنگ مصطفی عباسی با بیان اینکه از توقف در حاشیه راه ها جدا خوداری شود ادامه داد: همکاری و تعامل شما شهروندان با پلیس راهور باعث شادابی، سلامتی و ایمنی سفرتان در روز طبیعت خواهد شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: فروردین ، روزی ، بی خطر ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار