شهردار خیر ۱۲۵ میلیون دلاری برای درمان سرطان کمک کرد

انسان‌های خیر و شهردار سابق نیویورک حدود ۱۲۵ میلیون دلار به دانشگاه جانز هاپکینز کمک می‌کنند تا از طریق مؤسسه‌ای تازه‌کار در این دانشگاه، تحقیقات در زمینه ایمنی و درمان سرطان پیشرفت کند.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «میشل بلومبرگ»، مؤسس شرکت خبری تجاری شهردار خیر ۱۲۵ میلیون دلاری برای درمان سرطان کمک کردو «سیدنی کیمل»، مؤسس گروه جونز اپارل، هر یک با اهدای ۵۰ میلیون دلار و سایر حامیان مردمی نیز ۲۵ میلیون دلار به دانشگاه جانز هاپکینز پرداخت کردند تا برای تحقیقات درباره درمان سرطان از آن استفاده شود.

مؤسسه «بلومبرگ – کیمل» که در مرکز جامع سرطان «سیدنی کیمل» در بالتیمور تأسیس خواهد شد، قرار است روی ایمنی درمانی سرطان تحقیقاتی انجام دهد. ایمنی درمانی به دنبال کنترل سیستم ایمنی بیماران مبتلا به سرطان برای رسیدن به هدف مورد نظر و نابودی سلول‌های سرطانی است. تحقیقات در این مرکز روی سلول‌های سرطانی ملانوما، روده بزرگ، پانکراس، مجاری ادراری، ریه، سینه و سرطان‌های تخمدان متمرکز می‌شود.

محققان، ایمنی درمانی را سریع‌ترین راهکار پیشرفته برای درمان سرطان می‌دانند و مسیری امیدوار کننده برای آنها به شمار می‌رود تا از این طریق بتوانند بیماران زیادی را درمان کنند.

یکی از بیمارانی که از طریق ایمنی درمانی تحت درمان سرطان قرار گرفت، «جیمی کارتر»، رئیس جمهور سابق آمریکاست. درمان سرطان ملانوما در او ماه آگوست آغاز شد و محققان اعلام کرده‌اند که درمان او در ماه دسامبر با موفقیت به پایان رسید.

منبع:سلامت آنلاین
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار