جلالی :سایپا سهم زیادی در جذابیت دیدار با تراکتورسازی دارد/ کیفیت تیم ملی در 10 سال اخیر بی سابقه است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت :حتم دارم تقابل سایپا و تراکتورسازی جذاب خواهد شد و تیم ما سهم زیادی در این جذابیت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور سازی اظهار داشت :ضمن تبریک سال نو باید از این فرصت استفاده کرده و روز مادر را به تمام مادران ایرانی به خصوص مادر و همسر خودم تبریک می گویم.
 
وی افزود:می خواهیم بازی ها را دوباره شروع کرده به بهترین شکل وارد مسابقات شویم.شرایط تیم با توجه به برگزاری اردوی سه روزه در تعطیلات عید بهتر از گذشته شده است و در بازی فردا این موضوع را ثابت خواهیم کرد.هر چند برخی بازیکنان نظیر تیموریان و مشکل پور را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و ابراهیم صادقی هم محروم است.امیدواریم میلاد میداوودی نیز با تلاش های کادر پزشکی و خودش به دیدار با تراکتورسازی برسد.ما جوانان خوبی در سایپا داریم که در بازی های گذشته از آنها استفاده کردیم. وسعی داریم فردا حریف قدرتمند و خوبی برای تراکتور باشیم .می توانم با اطمینان بگویم توانایی برتری مقابل حریف را داریم.
 
جلالی درباره غیبت ابراهیم صادقی و آندارنیک تیموریان 2 هافبک میانی سایپا در یازی با تراکتور گفت:بازیکن 17 ساله ای چون محمد سلطانی مهر در بازی های اخیر خود را به خوبی نشان داده است. ضمن این که ماهان رحمانی و علی قلی زاده نیز می توانند به سایپا در بازی با تراکتور سازی کمک کنند. تیم ما با استفاده از این جوانان آینده خوبی در لیگ دارد.
 
وی درخصوص این که تقابل جلالی و قلعه نویی در چند سال اخیر دیدارهای زیبایی را رقم زده اظهار کرد : خوشحالم که شما اعتقاد دارید تقابل من و قلعه نویی بازی های خوبی شده است و حتم دارم این دیدار نیز بازی خوب و با کیفیتی می شود.فکر می کنم سهم سایپا از این بازی جذاب قابل توجه خواهد بود زیرا خودمان را به بهترین شکل آماده بازی کرده ایم.
 
جلالی درباره مشکلات مالی سایپا گفت :خوشبختانه با تلاش مسئولان باشگاه مشکلات مالی ما حل شده است.
 
سرمربی سایپا درباره عملکرد تیم ملی بیان کرد:من تمایل چندانی برای صحبت در مورد تیم ملی ندارم اما حق دارم بگویم آن کیفیتی که از تیم ملی در نیمه اول بازی با عمان دیدم را در 10 سال گذشته ندیده بودم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار