قم؛

گرامیداشت 12 فروردین در عرصه اقتصاد و فرهنگ

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: گرامیداشت 12 فروردین با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب به ویژه در عرصه اقتصاد و فرهنگ محقق می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ انقلاب 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و توانست نظام کهنه استعماری غیر قابل قبول مردم را از بین ببرد، ولی پس از هر انقلابی نظام‌سازی مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: در 12 فروردین سال 58 مردم مرحله دوم انقلاب را تعریف و بیان کردند مدل حکومتی که می‌خواهند به جای نظام شاهنشاهی قرار دهند، نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در بین دو مدل سوسیالیستی شرقی و لیبرال دموکراسی غربی که رواج داشت، مردم ایران با رای به جمهوری اسلامی مدل جدیدی را مطرح کردند که با هیچ یک از مدل‌ها سنخیت نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: بقاء و استمرار انقلاب اسلامی اتفاقی بود که در 12 فروردین روی داد و بر اساس همین باید گفت در وضعیت کنونی و همه زمان‌ها نسبت به دو رکن اسلامیت و جمهوریت پافشاری داریم که هر دو ریشه در تعالیم دینی دارد و در هر دو مورد مردم نقش تعیین‌کننده داشتند.

وی تصریح کرد: در سال جاری رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین چالش با استکبار را در امر اقتصادی و فرهنگی عنوان و راهبرد آن را تکیه بر اقتصاد مقاومتی در مرحله عمل و اقدام معرفی کردند.

حاجی صادقی اظهار کرد: عمل کردن به اقتصاد مقاومتی، اعتماد به داخل و قطع امید از خارج در تقویت جمهوری اسلامی بیشترین نقش را دارد، امروز گرامیداشت 12 فروردین به تحقق بخشیدن تدابیر رهبری به ویژه در عرصه اقتصاد و فرهنگ است.

حاجی‌صادقی یادآورشد: بیش از همه اینها چیزی که مردم را ممتاز کرده و بر همه انقلاب‌ها ترجیح دارد، پیوند امت با ولایت، فرمانبری و اطاعت آنها و پیوند قلبی و اعتقادی با رهبری بوده است

در پایان خاطر نشان کرد: اگر گلایه‌ای وجود دارد از مسئولان است نه از مردم، زیرا مردم به خوبی نقش خود را ایفا کردند، مردم مطالبه‌گر این مسئله از مسئولان هستند که به جای سیاست‌گذاری و نظریه‌پردازی دنبال اجرای سیاست‌ها و نظریه‌های دینی مورد نظر رهبر معظم انقلاب باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار