قم؛

بانوان بسکتبالیست قم در لیگ دسته اول کشور

بانوان بسکتبالیست قم در ترکیب تیم باشگاهی نادرشیمی امسال در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی در سال 1394 نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال زنان ایران بود که در پایان رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با حریفان خود عنوان دوم و مقام‌ نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

نگار موسوی مسئولیت آنالیزور تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم را عهده‌دار بود و از جمله نفراتی بود که نقش ارزنده‌ای در نتایج موفق این تیم در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور داشت تا این تیم به لیگ دسته اول راه یابد.

حضور موفق تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم برابر رقبای خود با توجه به آمادگی جسمانی و توان بدنی بالایی که این تیم داشت را می‌توان مرهون فعالیت سازنده مربی بدنساز این تیم یعنی پریسا سادات روحانی دانست که از مربیان موفق ورزش بانوان قم نیز محسوب می‌شود.

برای تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم در راه صعود به لیگ دسته اول زنان کشور خانم‌ها مرجان هیربد، محدثه فراتی، سارا جعفری، فائزه وفائی، عطیه نادری، معصومه فرخی، الهه جعفری، بهاره بنی‌طالبی، ندا میرشکار، ملیکا وکیلی، زینب واشیان، راضیه رحیمی و فاطمه حیدری برابر رقبا صف‌آرایی کردند.

نماینده بسکتبال استان قم در این رقابت‌ها موفق به کسب پنج پیروزی و یک باخت در مجموع دیدارهای رفت و برگشت شد تا بعد از نماینده خراسان‌رضوی تنها با احتساب نتیجه بازی رو در رو به عنوان نایب راهی لیگ دسته اول بسکتبال زنان ایران شود.

تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم در حالی گام به مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور می‌گذارد که در لیگ دسته اول سال 94 تیم نارسینای تهران بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

در مرحله نهایی لیگ دسته اول بانوان سال 94 با حضور پنج تیم نارسینای تهران، شاهین تهران، استقلال ساری، هیئت بسکتبال کرمان و آرارات اصفهان در ساری برگزار شد و با قهرمانی تیم بانوان نارسینای تهران به پایان رسید و تیم‌های آرارات، استقلال، شاهین و هیئت کرمان در رده‌های بعدی ایستادند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار