کرمانشاه؛

بازدید بیش از80 هزارنفر از یادمان های دفاع مقدس

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از 80 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

بازدید بیش از80 هزارنفر از یادمان های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی یوسفی‌راد اظهار داشت: امسال شاهد حضور پرشورتر مسافران و گردشگران نوروزی در مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نسبت به سالهای گذشته بوده‌ایم.

یوسفی راد با اشاره به برنامه ریزی در راستای اسکان و راهنمایی مطلوب بازدیدکنندگان گفت: افراد در قالب کاروان‌های راهیان نور و یا به صورت فردی و خانوادگی و خودجوش از این زیارتگاه‌ها در سطح استان بازدید می‌کنند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه یادمان مرصاد را پربازدیدکننده ترین یادمان استان کرمانشاه در نوروز امسال دانست و افزود: زیارتگاه‌های شهدای پاوه، شهدای بازی دراز، شهید بهشتی قصرشیرین، مطلع الفجر و پادگان ابوذر سرپل ذهاب و... نیز آماده بازدید علاقمندان هستند.

وی با بیان اینکه نوروز سال گذشته شاهد حضور حدود 150 هزار نفر در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان بودیم، گفت: پپیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی امسال تعداد بازدیدکنندگان به بیشتر از تعداد سال گذشته برسد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه  استان کرمانشاه هشت سال درگیر مستقیم جنگ با عراق بود، گفت: این استان 9800 شهید تقدیم اسلام و نظام کرده و پتانسیل های زیادی در حوزه راهیان نور دارد.

یوسفی‌راد در ادامه با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی در ایام نوروز از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.