گوشت انسان چه مزه ای دارد؟

لازم نیست آدم‌خوار باشید تا بفهمید گوشت انسان زنده چه طعم و مزه‌ای دارد زیرا پیشرفت‌های علمی و پزشکی حقایق جالبی را راجع به گوشت انسان در اختیار می‌گذارد که کنجکاوی افراد را فرو می‌نشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی و پزشکی باشگاه خبرنگاران، خوردن گوشت انسان در بسیاری از کشورها و نقاط جهان از جمله خوردنی‌های تابو محسوب می‌شود و بیشتر افراد به دلایل مذهبی، فرهنگی، اجتماعی،‌پزشکی و بهداشتی از آن دوری می‌کنند. بسیاری افراد خوردن گوشت انسان و احساس انزجار به آن را شبیه مصرف مغز گوساله، جگر ماهی یا چشم گوسفند شبیه‌سازی می‌کنند.

با آنکه مصرف گوشت انسان زنده از نظر شرعی و قانونی منع شده است و مصرف آن همراه با پیگرد قانونی است، همچنان آدم‌خوارها به منظور لذت و برخی افراد به منظور افزایش آگاهی و پاسخ به حس کنجکاوی خود آن را امتحان می‌کنند. برخی از قصابی‌ها و رستوران‌ها به طور غیر قانونی این گوشت را عرضه می‌کنند که اقدامی نادرست است.

اما واقعا گوشت انسان چه مزه‌ای دارد؟ چه رنگی است؟ چه بویی دارد؟ با گوشت دام و طیور چه تفاوت‌هایی دارد؟ چرا آدم‌خورها از خوردن گوشت انسان لذت می‌برند؟ سوال‌هایی از این دست ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است و پاسخ به آن‌ها می‌تواند بسیار جالب و قابل تامل باشد.

برای حس مزه گوشت انسان لازم نیست آدم‌خوار باشید
برای اینکه بفهمید گوشت انسان چه مزه‌ای دارد لازم نیست آدم‌خوار باشید. به منظور افزایش آگاهی نسبت به بو و مزه گوشت انسان آزمایشی جالی در آزمایشگاه بریت انجام شد. در این آزمایشگاه بر روی مردی بزرگسال که مشتاق بود طعم و بوی گوشت انسان زنده را تجربه کند، آزمایش‌هایی انجام شد.

در این آزمایش قسمتی از گوشت ران پای راست این مرد را به وسیله ابزارهای آزمایشکاهی جدا کردند و روی آن آزمایش‌هایی انجام دادند و بو و مزه آن را طی آزمایش‌هایی پیش‌بینی کردند. بررسی و تجزیه اجزای سازنده گوشت داخلی ران این مرد در آزمایشگاه نشان داد که ماده یا شواهدی دال بر بد بو یا بد مزه بودن گوشت انسان وجود ندارد.

در واقع از نظر علمی  مزه هر ماده بر اثر ترکیب بو و طعم آن بدست می‌آید، به این صورت که هنگام خوردن و جویدن هر ماده غذایی بوی آن ماده از طریق هوای ورودی به دهان به سمت مجرای بینی منتقل می‌شود و پیام‌های حسی و چشایی به مغز منتقل می‌شود که سبب می‌شود ما مزه و طعم آن ماده را تشخیص دهیم.

به همین دلیل افرادی که مدتی حس بویایی خود را از دست می‌دهند، مزه غذاها را نسبت به گذشته بد می‌دانند. در واقع حس بویای می‌تواند به شدت حس چشایی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

گوشت انسان چه بو و طعمی دارد؟
تاکنون مزه‌های متفاوت و متناقضی برای گوشت انسان پیشنهاد شده است اما در این میان بسیاری بر این باورند که همانند سایر گوشت‌ها، طعم آن به نوع پخت و تازگی آن بستگی دارد. بر خلاف باور عموم که تصور می‌کنند گوشت انسان بد طعم و بد بو است، برخی شواهد نشان می‌دهد که گوشت انسان زنده بسیار خوش طعم و خوش مزه است.

در همین آزمایش بعد از جداسازی قسمتی از گوشت ران پای این مرد و قرار دادن آن در لوله‌های آزمایش و سازگار ساختن دمای محیط با آن، قسمتی از آن را به خود فرد دادند تا امتحان کند. در ابتدا، فرد با این تصور که گوشت بدبو است آن را استنشاق کرد، اما بر خلاف تصور و باورش، او گوشت را بسیار خوش بو یافت. پس از این آزمایش، او همبرگر گوشت انسان را امتحان کرد و مزه آن را فوق العاده اعلام کرد.

با آنکه عرضه، مصرف و خوردن گوشت انسان غیر قانونی است اما همجنان افرادی سودجو به طور غیر قانونی این کار را انجام می‌دهند. آشپزی در لندن در نمایشگاهی سانویچ‌هایی را به طور رایگان عرضه کرد که در آن از گوشت انسان استفاده شده بود و افرادی که آن را خوردند از این موضوع بی‌خبر بودند و مزه آن را شبیه گوشت خوک اما تلخ‌تر از آن اعلام کردند. بیشتر آن‌ها اتفاق نظر داشتند که این گوشت به راحتی در دهان آب می‌شود و بسیار نرم است.

نتایج آزمایش‌هایی که انجام شده است همگی بر این موضوع اتفاق نظر دارند که گوشت خام انسان شبیه به گوشت خوک و کمی نزدیک به گوشت گوساله‌ است و مزه‌ای تقریبا مشابه با آن دارد اما رنگ آن قرمز روشن مایل به صورتی است و بعد از پخت به رنگ کرم تبدیل می‌‌شود.

گوشت انسان مرده با زنده چه فرقی دارد؟
بسیاری افراد تصور می‌کنند که گوشت انسان بسیار بد بو و بد مزه است اما این باور می‌تواند در مورد گوشت انسان مرده صدق کند اما گوشت انسان زنده بد بو و بد مزه نیست. طی آزمایش‌هایی که بر روی گوشت انسان زنده و مرده درآزمایشگاه انجام شد نشان داده شد که اجزای سازنده گوشت انسان مانند گوشت دام و طیور بو و مزه‌ای مناسبی دارد.

می‌توان گفت مانند سایر گوشت‌ها، طعم گوشت انسان به تازه بودن آن بستگی دارد و گوشت تازه آن خوش طعم‌تر از گوشت ماندهو فاسد آن است.

در واقع، گوشت انسان مرده همانند گوشت سایر حیوانات اگر مدت زمان زیادی در شرایط محیطی و گرمایی نامناسبی نگه داشته شود فاسد می‌شود و بو و طعم بسیار بدی به خود می‌گیرد که  این حقیقت می‌تواند راجع به گوشت حیوانات و پرندگان نیز صادق باشد.

گوشت انسان با گوشت حیوانات چه تفاوتی دارد؟
شاید برایتان شوکه‌کننده باشد همانگونه که کشتن و خوردن گوسفند، گاو، گوساله و مرغ و خوردن آن نیز متداول است،‌ برخی افرادی که از نظر روانی یا عقلی دچار مشکلات و اختلالاتی هستند، مشتاق و خواهان مصرف گوشت انسان هستند.

بسیاری افراد بر این باور هستند که گوشت انسان تفاوت‌های بسیاری با گوشت حیوانات دیگر دارد اما نتایج این آزمایش‌ها نشان داد که گوشت انسان شباهت‌های فراوانی با گوشت حیوانات دارد به صورتی که مزه آن تقریبا شبیه گوشت گوسفند، گوساله و خوک است و حتی تردتر از آن‌ها است.

چرا آدم‌خورها گوشت انسان را دوست دارند؟
برخی از بومیان آفریقای غربی آدم‌خوار هستند و مراسم آدم‌خواری دارند و از گوشت انسان تغذیه می‌کنند. علاوه بر این هند کشوری گسترده و پهناور است که در عقاید متفاوتی نیز در آنجا وجود دارد و برخی از افراد در آنجا به آدم‌خواری پایبند هستند.

از یک آدم‌خوار فرانسوی که بر اثر کشتن و خوردن گوشت یک مرد جوان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود و به حبس ابد محکوم شده بود، مصاحبه‌ای انجام شد و از او در مورد بو و مزه گوشت بدن انسان سوال‌هایی پرسیده شد. او در این باره گفت که مزه گوشت انسان شبیه گوشت خوک است اما کمی تلخ‌تر و ترد‌تر از آن است.

در مصاحبه‌ای که با برخی آدم‌خورها راجع به طعم گوشت انسان انجام شد نشان داد که آن‌ها گوشت قسمت بالاتنه انسان را خوش مزه‌تر می‌دانند. برخی از آن‌ها که علاوه بر گوشت دام و طیور از گوشت انسان نیز تغذیه می‌کردند طعم آن را مانند سوشی و ماهی پخته شبیه‌سازی کردند که بسیار نرم است.

در واقع، آدم‌خورها بر این باور هستند که همان گونه که گوشت گوسفند، گوساله و گاو قابل خوردن است، گوشت انسان نیز مانند آن‌ها خوراکی است که در واقع این باور کاملا اشتباه و مخالف با عقل، شرع و قانون است.

منبع: Medical Daily
Live Science
Daily Mail

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زئوس
۲۲:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
فکرشو کن بعد از چندسال واسه نابودی آدم خوار ها برنامه دوباره مآموریت داشته باشی و خیلی سخته پیدا کردنشون
Iran (Islamic Republic of)
SONIC
۱۲:۰۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
حتی حیوانات هم گوشت همنوع خودشون رو نمیخورن. یعنی ما از حیوانات هم بی احساس تر و کم عقل تریم؟ ☹️???‍♀️
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۵:۵۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
کباب کوبیده درست کنید باهاش خیلی لذیذه
Iran (Islamic Republic of)
Summer boy
۰۰:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام .قطعا اگر حیواناتی مانند مرغ ،خوک،گوساله توان صحبت کردن رو داشتن نظر خودشون راجب خوردن گوشت هم نوعشون بسیار کار منزجر کننده ای بود. ولی خب شما که این حیوانات تو رژیم غذایی تون هست این حس رو ندارید. در ضمن جنازه و جسد حیوانات تفاوت انچنانی با انسانها نداره . ذهنتون متفاوته نه جسمتون :) اگر میشه خوک خورد پس قطعا انسان هم میشه خورد .
Iran (Islamic Republic of)
Sasan
۱۹:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
من داشتم تو گوگل سرچ میکردم طبع گوشت آدمیزاد گرمه یا سرد ؟ که این مقاله اومد بالا و منم تا تهش خوندم اخرشم نفهمیدم طبع گوشت ادمیزاد سرده یا گرم !!
Iran (Islamic Republic of)
موز پرنده
۱۵:۴۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
شما میگید آدم خوارها در آفریقا و هند هستند بعد کل مصاحبه ها با آدم خوار های اروپایی انجام شده، در کتاب سینوهه ار اروپا به عنوان سرزمین آدم خوارها یاد شده ولی چون الان قدرتمند هستند نوک پیکان را به سمت مردم سایر بلاد گرفتن و چه دیواری کوتاه تر از آفریقایی ها.
Iran (Islamic Republic of)
ارتا
۱۲:۰۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
تمام مواد موجود در گوشت گوسفند و گاو در گوشت انسان هم موجود است و هیچ تفاوتی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
سیس دوغ
۲۰:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
من چرا اومدم اینو خوندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
خدا گوشت گاو و گوسفند و مرغ رو حلال کرده برای انسان ...در پاسخ به اونا که گیاهخوارن ...واما گوشت انسان چه مزه ای هست و چجوری اون دنیا باید از حیوانات وحشی که انسان خوردن پرسید
Iran (Islamic Republic of)
حسن روحانی
۱۴:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خیلی خوشمزه و عالی هست حتما امتحان کنید دوستان
Iran (Islamic Republic of)
هانه
۱۱:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
من گوشت مرغ به زور میخورم. -_-
تف به کسی که این کار کثیف رو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۷:۳۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
گوشت مرغ به زور نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
چقد این مطلب غلط املایی و نگارشی داشت
Iran (Islamic Republic of)
☹☹☹
۲۲:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
من شندیم اگر گوشت آدمو با خون بخوری خیلی لذیل خوش مزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
نه بابا کسی اگر بدانه نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
.من خودم به شخصه دوست دارم امتحان کنم فقط مزه گوشت انسن رو بفهمم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۴۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
این روانپریش بازیا چیه حالم به هم خورد...

هرکی فکر میکنه میخواد گوشت آدمیزاد بخوره و تست کنه و این داستانا حتماً یه روانپزشک بره...
Iran (Islamic Republic of)
نانسی
۱۵:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
من دوست دارم مزه ی گوشت انسان بخورم و میخوام بدونم لذیذه. آیا همین که گوشتی که ما میخوریم شبیه مزه ی گوشت انسانه خیلی سوال تو سرمه و میخوانم اون شخص که تجربه کرده ازنزدیک ازش بپرسم
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۴:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
کشورهای شرق اسیا و بویژه چین گوشت انسان مرده را می خورند.
Iran (Islamic Republic of)
خورنده
۰۱:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خیلی خوشمزست گوشت انسان خودم خوردم خیلی لذیذه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
تلخ
France
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
هستم
۱۹:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
کاشکی یکی پیدا می‌شد ترامپ رو‌ میخورد ،ما راحت می شدیم از دستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه هر کی این چیزا رو میخوره. من شخصا دعا میکنم هر کی گوشت آدمیزاد بخوره مردن که نه اینقدر زجر بکشن بعد بمیرن.

الهی آمین.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
واخ واخ حالم بد شد چه جوری می خورن ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۵ تير ۱۳۹۹
من فکر کنم باید بخورم چون فکر کنم طعمش خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۹ ۱۰ تير ۱۳۹۹
اه اه حالم بهم خورد گوشت انسان که خوردنی نیست واقعا خیلی کثیفه خدا حیوان ها رو داده که از گوشت ان تجزیه کنیم نکه گوشت انسان ها رو بخریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۱:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
کسانی که تو فکر کوشت انسان اند بدانند اگر قرار بود همدیگر را بخوریم دیگر چرا حیوانات و گیاهان آمدند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۱:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
یوانات برای انسان ها آفریده شده که از آنها تغذیه کنند و به اضافه ی گیاهان نه اینکه همدیگر رو بخوریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
کسانی که علاقه به خوردن گوشت انسان داشتید اینجا
ممنونم که اعلام کردید چون تجربه من که ادم خوار هستم میگه کسایی مثل خودم که خوی من رو دارند گوشتشون خوش طعم تره
بزودی میبینمتون
Iran (Islamic Republic of)
من 4
۲۳:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هی برادر !! تو که میگی حالم بهم خورد!!بزار یکم حالت بهم بخوره!!نمیمیری که!!دو بار گوشت آدم بخور بزار حالت بهم بخوره!!بزار بفهمی وقتی حیوانات بدبخت رو هم سر میبری و میخوری چه کار غیر انسانی انجام میدی!!بزار چند بار حالت بهم بخوری شاید انرژی منفی اون گوشت هایی که خوردی ازت خارج شه!!بزار بفهمی وقتی کباب میخوری داری چیکار میکنی!!فقط انسان درد رو میفهمه!؟حیوانات دیگه خانواده ندارن؟؟درد نمیکشن!!زندگیشونو دوست ندارن؟!لعنت به گوشت خوردن !!لعتت به وحشی بودن ما آدم ها!!لعنت به اشتباهات فراگیر مثل گوشت خوردن!!گوسفند چه گناهی کرده هان!؟دوست داری سر خودتم ببرن و بخورنت؟!ناراحت نمیشی اگه دور و برایهات خورده شن؟!ما وحشی بار اومدیم!!هر بدبختی هم داریم تقصیر خودمون؟!حساب کن تا الان چند تا گوسفند و از بین بردی!؟ تاوان تک تکشون رو تو زندگیت پس میدی!!آسیا به نوبت(:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ما گوشت حیوانات رو بخاطر نیازمان می خوریم
Denmark
ناشناس
۰۲:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
من مدتهاست به این نتیجه رسیدم که بدبختی ما افراد بشر به دلیل نفرین حیواناتی هست که می خوریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۰۷ ۲۹ تير ۱۳۹۹
حرف دل من رو زدی عالی گفتی !
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
حالا انقدرکه تعریف کردین خدا وکیلی گوشت انسان کجاداره خیلی حال کردم یه بارامتحان کنم
France
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
وای هر بار که به کشتن مرغ و گوساله و گوسفند فکر می کنم وقتی گوشت می خورم حالت تهوع پیدا می کنم بهتر است همه به سمت گیاهخواری روی بیاوریم بسیاری از بیماریها هم از راه گوشت منتقل می شوند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۰۸ ۲۹ تير ۱۳۹۹
دقیقا ولی نمیدونم چرا خیلی ها درک نمیکنن اینو !
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۴:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
احمق
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
گوشت مرغو با هزار بدبختی زنم به خوردم میداد از فردا اونم نمیخورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ دی ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۳۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
موضوع قحطه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
nima
۰۱:۰۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
دوستان لطفا جواب منو بدید،نزدیک ترین گوشت به گوشت انسان،گوشت چه حیوونیه،ایا گوشت میمونه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
ممنون از مطلب مفیدی که گزاشتین دمتون گرم بابت تلاشتون
United States of America
وحید
۲۲:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
به به دهنم اب افتاد دلم به تاب تاب افتاد هووووووورا
Germany
سوگل
۱۸:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
من از شما ممنونم از این همه مطلب های مفید اگر روزی هم این اتفاق افتاد در یاد داشته باشید که‌خدایی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
اح اح حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
دیگه ازهرچی گوشته بدم میاد
Germany
آری
۱۲:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
اتفاقاً خیلی هم جالب و مفید بود، اگه کسی قبلا اطلاعات نداشت الان کلی چیز میدونه، چرا که نه، شایدم یه روزی مجبور شدیم. آزمایش میمون و فرزندش را به خاطر داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۲:۵۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
حالم بدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
حالم بد شد
Netherlands (Kingdom of the)
نیلوفر
۲۱:۵۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
حالا این خوبه تو چین سوپ جنین میخورم بشقابی پانزده میلیون سرچ کنین واژه لاغری خوبه هر چی خوردی بالا میاری
Iran (Islamic Republic of)
tasha
۱۱:۴۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
هرچی میبینی باور نکن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی یار
۰۶:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اتفاقی این مطلب رو خوندم
به نظرم مفید بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
سلام ازخداوندمهربون سپاس که مارا اشرف مخلوقات آفرید باید قدرشونو بدونیم وازدستورات آن پیروی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا بخشی زاده
۰۹:۱۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
خدایا قتل و ادم کشی

ادم خواری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ممنون ازاطلاعاتی که برامون میگزازین
من انشاالله هیچ وقت گوش انسان راچه زنده چه مرده نخورم باتمام اولادام چون ...
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۵:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
این همه غذای پاک،حالا چرا این بحث مشمئز کننده،خدا این همه گوشت پاک رو برامون گذاشته،چرا اینا رو ول کنیم،بریم چیزای کثیف بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
Ahdie
۰۰:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
خوب این ک گفتین یعنی الان ما بریم امتحان کنیم اشکال نداره آیا
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۵:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
منم گوشت انسان میخواااااام خیلی خوشم اومد .
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۸:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۷
بیشتر شبیه تبلیغ و ترویج بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۷
وای حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۸:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۷
بیشتر شبیه تبلیغ و ترویج بود...
United States of America
محسن
۱۸:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۷
هر مقاله ای ک نباید از دید اسلام یا ادیان دیگه ک بررسی بشه.دانش بشری راه را برای نایافته ها هموار میکنه.پژوهشگران بر طبق بررسی روی استخوانهای انسانهای اولیه و اثار مشاهده شده رو استخوان انها پی برده اند ک انها از گوشت انسانهای دیگر نیز تغذیه می کرده اند.چون سهل الوصولتر بوده است.امروزه این عمل بسیار نکوهیده و غیر قابل قبول است.ولی گوشتخواری انسان در طول تاریخ همواره پا برجا و هنوز میل ب شکار در وی وجود دارد.
United States of America
آزیتا
۱۸:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۷
سلام.
هر مقاله ای اگر از جنبه ی علمی بررسی بشه مفیده وگرنه ن من ن شما ن کس دیگه ای حتا توی ذهنشم تصور نمیکنه ادم خواری را.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۷ تير ۱۳۹۷
حالم بد شد یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
حالم خیلی بد شد ؟ خواهشا از این مطالب نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۰۲:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه خوب که ما مسلمان هستیم.خدا به ما گفته چه غذاهایی بخوریم.خداروشکر چه کم وچه زیاد روزی پاک نصیب مردم ایران شده.
United States of America
زری
۱۱:۰۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
واییی.حالم بد شد . خدا اخر عاقبت ما و بچه هامون بخیر کنه . واقعا با ظهور امام زمانمون نجاتمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
شما رسما دارید تبلیغ گوشت انسان میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با این مطلب جالبتون کنجکاو شدم برای یکبار هم که شد گوشت انسان بخورم و تجربه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ایییییییی حالم به هم خورد اون آقاهه که خودشو خورده رو بگو آدم شاخ درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
کسی ادم چاق وچله سراغ نداره
من خریدارم.
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۱۰:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
رونیکا
۱۰:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
ممنون از خبر خوبتون من ادم کنجکاوی هستم همیشه میام و در مورد هر چی تو ذهنم هست سرچ میکنم
Iran (Islamic Republic of)
رونیکا
۱۰:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
ممنون از خبر خوبتون من ادم کنجکاوی هستم همیشه میام و در مورد هر چی تو ذهنم هست سرچ میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
حتی تصور خوردن گوشت انسان حال آدم را بد میکنه واقعا چطوری میشه این کار را انجام داد؟؟؟!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
من که حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۱:۴۱ ۱۹ دی ۱۳۹۶
پناه میبرم به خدا . این همه خوراکی و خوردنی تو دنیاست بعد میرن دنبال چه چیزهایی میگردن . حالم خیلی بد شد .
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۶
سپاس از توجهتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۲ دی ۱۳۹۶
به حق چیزایی نشنیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۲ دی ۱۳۹۶
ممنون از خبرای شگفت انگیزتون
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۵۰ ۰۲ دی ۱۳۹۶
خبرتون فوق العاده خوب و بسیار ترسناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
احساس میکنم بوی زخم میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
ممنون از اطلاعات خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
من که حالم بد شد،
شما رو نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
حالم بهم خورد ایییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
پناه بر خدا
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
امیر عرب
۱۶:۲۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
واقعا هم این رو باش عقل از سرشو پریده گوشت انسان خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
امیر عرب
۱۶:۲۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
واقعا هم این رو باش عقل از سرشو پریده گوشت انسان خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وای خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
وای خدای من
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
حالا کیلویی چند هست؟
سوسیس و کالباسش هم هست ؟
United States of America
ehsan
۰۱:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
من که حالم بد شد،
شما رو نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۳:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخ ؛ گوشت انسان دوس داری؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۶ ۱۱ تير ۱۳۹۶
حالا کجا گیر میاد امتحان کنیم من ماهی با سوشی خیلی دوست دارم پس اینجوری ادم بیشتر حال میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
ممنون از اطلاعات خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
ممنون از اطلاعات خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
Afshin
۱۵:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام
Finland
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
حاتم
۱۲:۴۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
یعنی واقعا افرادی هستن گوشت ادمیزاد بخورن یک لحظه با خودشون فکر کنن اگه این کوشت پسر برادر یا مادر خودشان باشد این کار را انجام میدهند
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
اخر زمان وقتیه که کشت و کشتار جهانو فرا بگیره خب الان هم این همه مردم همنوع خوار و مردار خوار شدن مهدی وقتش نشد بیای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
این خبر یعنی چ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
با این خبرتون یعنی ما بریم .........ツ
۱۲
آخرین اخبار