بندرعباس؛

اعزام حدود 9 هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی

مسئول سازمان اردوئی راهیان نور دریایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۸ هزار و ۸۹۸ نفر به اردوی یک روزه راهیان نور دریایی خلیج فارس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ رسول جهانداری افزود: پیش بینی می شود تا ۱۵ فروردین بیش از ۱۴ هزار نفر به این مناطق اعزام شوند.

وی گفت: ۷۰ درصد شرکت کنندگان در این اردوها مهمانان و گردشگران نوروزی بودند.

توزیع بروشور، معرفی شهدای هرمزگان ، روایت رشادتهای ایثارگران در زمان جنگ، پاسخگویی به سوالات شرعی و بازدید از موزه دفاع مقدس جزیره هرمز و عطر افشانی گلزار شهدای هرمز از مهمترین برنامه های فرهنگی اردوهای راهیان نور است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور دریاییسپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  با اشاره به اعزام بیش از ۱۹ هزار نفر به اردوی راهیان نور جنوب کشور و دریایی در یک سال گذشته افزود: از این تعداد بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بسیج دانش آموزی و بیش از هزار و ۷۰۰ بسیج دانشجویی و بیش از ۱۴ هزار نفر عموم مردم بودند.

جهانداری گفت: امسال بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر به صورت کاروان از طریق اتوبوس و هر اتوبوس به همراه یک طلبه و راوی به منطقه جنگی خوزستان اعزام شدند.

پارسال بیش از ۱۱ هزار نفر از سراسر کشور به مناطق عملیاتی و جنگی دریایی در بندرعباس اعزام شدند.

از سال ۸۹ و آغاز راهیان نور دریایی در بندرعباس ۲۴۶ هزار و ۶۶ نفر از مناطق جنگی دریایی خلیج فارس دیدن کردند.

مسئول سازمان اردوئی راهیان نور دریایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به رایگان بودن بلیط اعزام به این اردو افزود: علاقه مندان برای شرکت در این کاروان ها  برای تهیه بلیط به بارگاه امامزاده سید مظفر ، گلزار شهدا و بوستان غدیر بندرعباس و در شهرستان های نیز به سپاه پاسداران آن شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.