تشکیل شورای سه نفره در جهت نظارت بر حوزه موسیقی دانشگاه آزاد

مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای سه نفری برای نظارت به موضوع موسقی در کلیه واحد‌های این دانشگاه تشکیل می‌شود.

دکتر حبیب اله اسماعیلی مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با حمایت و هدایت شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی برای سامان دهی موسیقی در دانشگاه انجام شد که بر طبق آن آیین نامه اجرای برنامه‌های موسیقی در دانشگاه آزاد تدوین شد.

وی ادامه داد: مهمترین نکته‌ای که در این آیین نامه به آن اشاره شده است این است که به موسیقی ملی، موسیقی فاخر و در کل موسیقی که در شان دانشگاه باشد توجه خوبی  نشده است و نکته‌ای کلیدی این است که به موضوع موسیقی به عنوان یک موضوع تخصصی توجه نشده است.

مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد تصریح کرد: تا بیش از  این ممکن بود سلیقه‌ی شخصی افراد فقط  در ماجرا تاثیر گذار باشد بنابر این مصوبات قرار بر این نشد که زیر نظر رئیس هر واحد دانشگاهی شورای 3 نفره‌آی که به شورای فرهنگی انتخاب می‌کند شامل  نماینده رئیس دانشگاه، نماینده مقام معظم رهبری و یک استاد که آشنا موسیقی باشد تشکیل شود.

وی در خصوص اولویت‌های دانشگاه در حوزه موسقی خاطر نشان کرد: اولویت با این است که به موسیقی مذهبی، موسیقی ملی، موسیقی محلی و موسیقی ملل توجه ویژه شود چرا که باید در شان دانشگاه باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: امید به این است تا با این اقدام بزرگ حوزه موسیقی را در دانشگاه‌ آزاد از آشفتگی به وجود آمده نجات دهیم علاوه بر آن به کلیه واحد‌ها ابلاغ نشده تا قبل از شروع سال 95 این شورای 3 نفره تشکیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار