سفر مخفیانه مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی برای مذاکره درباره ایران

بنابه اعلام رسانه‌های صهیونیستی، مایکل راجرز هفته گذشته برای مذاکره درباره ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت صهیونیستی «تایمز آو اسرائیل،» دریاسالار مایکل راجرز، مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا، هفته گذشته مخفیانه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. هدف از این سفر مذاکره درباره همکاری در امور سایبری و مقابله با ایران و حزب‌الله عنوان شده‌است.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام صهیونیست که نخواست نامش فاش شود نوشت راجرز -- که ریاست نهاد امنیت سایبری آمریکا را نیز بر عهده دارد -- برای ملاقات با فرماندهان واحد اطلاعاتی مشهور 8200 ارتش رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. این واحد ارتش صهیونیستی در زمینه «اطلاعات سیگنال» و رمزگشایی از کدها فعالیت می‌کند. به نوشته هاآرتص، راجرز در این سفر همچنین با سایر مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دیدار کرد؛ ولی با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و مدیر واحد اطلاعات ارتش این رژیم ملاقاتی نداشت.

رژیم صهیونیستی خود را قربانی عملیات گسترده هکرها در مناطق مختلف جهان می‌داند. این رژیم در ماه‌های اخیر گروهی از فلسطینیان را به بهانه انجام عملیات هکری بازداشت کرده‌است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
این آدمکشا چون حرفه شون آدمکشی و غارت وچپاوله همیشه در حال توطیه هستند و لازم به سفر کردن نیست این ها در سفر و حضر برای کشور عزیزمان نقشه می کشند و خدای تبارک وتعالی مرتب تو دهن این دشمنای داخلی و خارجی می زنه ، بازم از رو نمیرند .
و مگروا و مکرالله والله خیرالماکرین .
آخرین اخبار