ایلام؛

جاده های کوهستانی ایلام مه آلود است

رئیس پلیس راه انتظامی ایلام با اشاره به بارش باران در بیشتر راه های ارتباطی این استان، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات با سرعت مطمئن حرکت کنند.

جاده های کوهستانی ایلام مه آلود استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سرهنگ محسن ناصری گفت: در جاده های کوهستانی به ویژه گردنه قلاجه و قلندر مه شدید گزارش شده است که همین موضوع لزوم احتیاط در حرکت را توسط رانندگان عبوری دو چندان می کند.

وی افزود: با توجه به عرض کم و دو طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی این استان، رانندگان به ویژه مسافران و مهمانان نوروزی که به وضعیت راه های استان آشنایی ندارند باید ضمن رعایت قوانین و مقررات از انجام تخلفات حادثه ساز سرعت، سبقت، انحراف به چپ و انجام حرکات نمایشی پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

ناصری از تمام رانندگان بویژه افراد غیر بومی که به وضعیت جاده های استان آشنایی ندارند، خواست به منظور پیشگیری از بروز حوادث تلخ رانندگی و واژگون شدن خودروها در اثر خواب آلودگی پیش از سفر استراحت کافی داشته و در سفرهای طولانی پس از دو ساعت رانندگی حداقل 10 تا 15 دقیقه استراحت کنند ضمن اینکه از خوردن داروهای خواب آور که هوشیاری را کاهش می دهد نیز خودداری کنند.

مناطق مختلف استان ایلام از شب گذشته شاهد بارش باران است و بر اساس پیش بینی های کارشناسان هواشناسی بارش ها تا روز سه شنبه ادامه دارد.

با وجود بارش باران در بیشتر مناطق و جاده های ارتباطی استان ایلام، همه راه های ارتباطی باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.