همدان؛

300 ملایری در تعطیلات نوروز عازم سرزمین نور شد

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: کاروان زیارتی راهیان نور شهرستان ملایر در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن احمدوند اظهار داشت: کاروان زیارتی راهیان نور شهرستان ملایر با حضور 300 نفر از زائرین خواهر و برادر در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.


وی افزود: مسافران این سفر معنوی از مناطق عملیاتی فتح المبین، والفجر8، کربلای 5، شلمچه، طلائیه، ،سوسنگرد، دهلاویه، معراج شهدا و هویزه در طی مدت این سفر بازدید می کنند.

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: این سفر معنوی به مدت چهار روز بوده و خرمشهر مقصد اولیه زائران ملایری است که در این شهر در یک مانور شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در هر یک از اتوبوس‌ها یک روحانی و یک راوی حضور داشته و 4 نفر از امدادگران هلال احمر در این سفر زائران را همراهی می‌کنند.

احمدوند هدف اصلی این سفر را آشنایی هر چه بیشتر با شهدا و حس و حال دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات مقام‌معظم رهبری است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آن‌ها روشن نگه می‌دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.