زاهدان؛

ارائه خدمات به مسافران نوروزی در چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این منطقه با تمام توان، امکانات اقامت، اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی را فراهم کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حامد علی مبارکی با بیان اینکه بیش از 30 عنوان برنامه توسط 13 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروزی در منطقه آزاد چابهار در حال اجراست، افزود: برپایی نمایشگاه صنایع دستی سیستان وبلوچستان، بازدید و خرید از مراکز تجاری منطقه، شرکت در برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی با استقبال خوب مسافران همراه بوده است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، جنگ های شادی و نواختن موسیقی محلی و سنتی بلوچی و سیستانی در قالب کارناوال شادی موجی از نشاط را در منطقه آزاد ایجاد کرده و سبب ماندگاری مسافران در منطقه آزاد چابهار شده است.
مبارکی تصریح کرد: ترافیک سنگین خودروها در ورودی های منطقه آزاد نشان از افزایش سفرها به چابهار دارد.
وی بیان کرد: ظرفیت حمل ونقل هوایی و افزایش تعداد پروازها به مقصد چابهار با استقبال مطلوب مسافران بویژه گردشگران خارجی همراه بوده است.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: افزایش کمی پروازها و استقبال روزافزون گردشگران از این روند نشان از جایگاه این منطقه در نقشه گردشگری کشور و اهمیت آن در بین مقاصد سیاحتی نوروزی دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار