کاهش 9 درصدی هزینه‌های جاری دانشگاه آزاد در سال 95

معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزینه‌های اداری و خدماتی دانشگاه از 20 درصد به 11 تقلیل می‌یابد.

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر دانشگاه به این باور رسیده است که بدون مدیریت هزینه، توانایی ساماندهی یک میلیون و 700 هزار دانشجو را با توجه به موقعیت‌های جغرافیایی پراکنده نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: کوچک سازی ساختارهای دانشگاه تفویض اختیارات در جهت کاهش هزینه‌ها و همچنین محدود‌تر شدن مشکلات از جمله مسیر‌های مدیریتی دانشگاه است و در جهت کاهش هزینه‌های جاری سال 95 دنبال خواهد شد.

 معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در صورتی که این فرایند‌ها اصلاح شود علاوه بر در اختیارگیری مکانیزه و اتوماسیون، بتوانیم موفق به پیاده سازی نظام داشبورت شویم. در این صورت نیز هزینه‌ها کاهش می‌یابند.

رهنمای رود پشتی خاطر نشان کرد: انجام این فعالیت‌ها منجر به کاهش بروکراسی‌ها نیز می‌شود، علاوه بر آن اعطای اختیارات بیشتر برای تصمیم گیری در واحد‌های استانی نیز کمک شایانی در فرایند مدیریت هزینه‌های جاری دارد.

معاون برنامه ریزی‌ دانشگاه آزاد تاکید کرد: هزینه‌های اداری و خدماتی دانشگاه از 20 درصد به 11 درصد در سال 95 کاهش می‌یابد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار