تسلط ارتش سوریه بر بلندترین کوه غربی تدمر

نیروهای ارتش سوریه کنترل بلندترین کوه در غرب شهر تدمر را به دست گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، نیروهای ارتش سوریه کنترل بلندترین کوه را در غرب شهر تدمر در استان حمص این کشور به دست گرفتند. 

"طارق علی،" خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در استان حمص گفت: ما فقط چند صد متر با شهر تدمر فاصله داریم. این تصاویر زنده از قلعه تاریخی تدمر است که داعش روز گذشته مدعی شده بود بار دیگر کنترل آن را در دست گرفته است. اینجا کوه معروف به "الاذاعه،" بلندترین کوه مشرف بر شهر تدمر است. 

خبرنگار این شبکه افزود: درگیریهای شدید در اطراف شهر تدمر همچنان ادامه دارد. ارتش سوریه مواضع افراد مسلح داعش را در شهر تدمر به طور مستقیم هدف قرار می دهد. افراد مسلح داعش تلاش می کنند مانع از ورود نیروهای ارتش سوریه به شهر تدمر شوند. 

وی خاطر نشان کرد: همه مناطق شهر تدمر در تیررس توپخانه ای ارتش سوریه قرار دارد. نیروهای ارتش سوریه برای خنثی سازی مین ها و بمب هایی که افراد مسلح داعش در شهر تدمر کار گذاشته اند، تلاش می کنند. می توان گفت ارتش سوریه از محور غربی در ورودی شهر تدمر قرار دارد. منابع نظامی از عقب نشینی افراد مسلح داعش به محله های مرکزی شهر تدمر سخن می گویند. فرماندهان میدانی ارتش سوریه بر ورود نیروها به شهر تدمر در چند ساعت آینده تاکید دارند. 

شبکه تلويزيوني المنار نیز از اشراف کامل ارتش سوريه بر جاده تدمر - رقه و هدف قرار دادن آن خبر داد. در عين حال بالگردهاي نظامي روسيه بر فراز جاده در حال پرواز و گشت زني هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
یا زهرا
آخرین اخبار