آشنایی با تیم‌های حاضر در یورو 2016؛

مردان دل‌بوسکه در اندیشه چهارمین جام

مردان دل‌بوسکه در سرزمین خروس‌ها برای کسب چهارمین جام یورو به مصاف حریفانشان می‌روند.

مردان دل‌بوسکه در اندیشه چهارمین جامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی اسپانیا با هدایت وینسنته دل‌بوسکه که موفق شد از 10 بازی مقدماتی این مسابقات 20 امتیاز کسب کند و در صدر مقدماتی گروه C این مسابقات قرار بگیرد.

حال این تیم در جام‌ ملت‌های اروپا 2016 فرانسه در کنار تیم‌های جمهوری چک، ترکیه و کرواسی در گروه D قرار دارد و امیدوار است، بتواند برای چهارمین بار قهرمانی در یورو را تجربه کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال 1904 به عضویت رسمی فیفا درآمد و اولین بازی رسمی خود را در 28 آگوست 1920 مقابل دانمارک برگزار کرد.

این تیم در سال‌های 1964، 2008 و 2012 قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های اروپا را کسب کرد و در جام جهانی 2010 نیز به قهرمانی رسید.

حال تیم ملی اسپانیا با وحدت مادریدی‌ها و کاتالونیایی‌ها در صدد هستند تا چهارمین جام ملت‌های اروپا خود را کسب کنند و رکورددار این مسابقات شوند.

ترکیب لاروخا در یورو 2016 به شرح زیر است.

ایلرگ سیاس در درون دروازه قرار دارد و آلبا، راموس، پیکه و خوانفران خط دفاعی ماتادورها را تشکیل می‌دهند و در کمبربندپلانی این تیم نیز بوسکتس، فابرگاس و اینیستا توپ می‌زنند و موراتا، سیلوا و آلکامرینر مهاجمان این تیم هستند.

اسپانیا در نخستین گام خود در یورو 2016 به مصاف یاران چک می‌روند و پس از آن رو در رو ترکیه قرار می‌گیرند و سرانجام در آخرین دیدار در ورزشگاه اختصاصی بوردو مقابل کرواسی صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار