زاهدان؛

خدمات‌رسانی به 23 هزار مراجعه‌کننده در اورژانس‌ها

رئیس ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از 23 هزار نفر برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به اورژانس‌های بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ فریبرز راشدی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی انجام شده، خدمات بهداشتی درمانی در دسترس است و مردم برای دریافت هیچ خدمتی در این عرصه با مشکل مواجه نخواهند بود. 

وی با اشاره به فعال بودن اورژانس اطفال در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به صورت شبانه‌روزی ادامه داد: این نخستین سال فعالیت اورژانس ویژه اطفال در شهرستان زاهدان است. 

راشدی با بیان اینکه در ورودی شهرها ایستگاه‎های سلامت نوروزی مستقر شده است ،گفت: 157 خانواده تاکنون به این ایستگاه‎ها مراجعه و خدمات بهداشتی و درمانی مانند بررسی قند و فشار خون را دریافت کردند. 

وی تصریح کرد: از 26 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین ماه جاری 58 فقره تصادف در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اتفاق افتاده است که بر اثر آن 109 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 
راشدی به مسافران نوروزی توصیه کرد: با رعایت سرعت مطمئنه به هنگام رانندگی در حفظ سلامت خود و سایر سرنشینان خودرو کوشا باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار