هشتگ هایی که شهر شما را معرفی می کنند

با شروع تعطیلات نوروزی کاربران تصاویری از شهرهای خود را توسط هشتگ هایی خاص به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند سالی است که با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی و تنوع  در ارائه ابزارهای جانبی تحولی عظیم رخ داده تا جایی که کاربران دیگر دغدغه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهایشان را ندارند. هنوز چند روزی  از آغاز سفرهای نوروزی نگذشته که کاربران تصاویر ثبت شده توسط خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند. اشتراک گذاری ای که به واسطه هشتگ صورت می گیرد و شهر و روستای شما به وسیله آن شناخته می شود.

از این رو بر آن شدیم تا پست های برخی از هم وطنان را در این گزارش با شما مخاطبین گرامی به اشتراک بگذاریم:

 خانه عامری­ها: در محله سلطان امیر احمد شهر کاشان قرار دارد. این خانه از قدیمی­ترین خانه­های شهر است که در دوران زندیه پس از زلزله ساخته شده است و در دوران قاجار توسط سهام السلطنه مورد بازسازی قرار گرفته است. این بنا در زمینی 8000 متر مربعی ساخته شده و دارای 12000 متر مربع زیربنا با 85 اتاق و حمام است که در دوران خود بسیار منحصر به فرد است. از بخش­های مختلفی تشکیل شده و دارای تزئینات زیبایی است.

خانه طباطبایی ها: در محله سلطان امیر احمد شهر کاشان قرار دارد. این خانه بر بنای قدیمی­تری از دوران زندیه که در زلزله آسیب دیده بوده، ساخته شده است. تاریخ ساخت این بنا بین سال­های 1250 تا 1255 هجری قمری بوده است. مالک این خانه از تاجران فرش کاشان بوده است. بنا دارای معماری و تزئینات بسیار زیبایی است. خانه بروجردی­ها: در خیابان علوی شهر کاشان قرار دارد. ساخت این خانه که 18 سال به درازا کشیده، در سال 1310 هجری قمری به پایان رسیده است. این خانه متعلق به یکی از بازرگانان شهر بوده است. این بنا علاوه بر معماری زیبا و دو بخش بیرونی و اندرونی، از تزئینات فوق العاده­ای نیز برخوردار است. ­



در این پست آمده است: نماهای مختلف از میدان نقش جهان در حال و هوای نوروز 95


در این پست آمده است: طبیعت باغ دره خراسان شمالی رازو جرگلان یکی از مناطق و بخشهای مربوط به شهرستان بجنورد میباشد که دارای طبیعت زیبا و در برخی مناطق بکر ودست نخورده است. در فاصله حدود ۱۰کیلومتری جاده بین المللی بجنورد آشخانه در سمت چپ جاده راه فرعی قرار گرفته است باغ دره دره ای بسیار زیبا و بکر همراه با طبیعت زیبا و دلنواز با مناظری چشم نواز در منطقه راز و جرگلان است که زبان هر بیننده ای را به تحسین و شکر باریتعالی وادار مینماید.


در این پست آمده: صید ماهی چاف رونق و معروف بودن بازار ماهی فروشان شهر ما مدیون زحمات شبانه روزی این عزیزان است.


در این پست آمده است: بام سبز لاهیجان

در این پست آمده: مسجد زیبای نصیر الملک

در این پست آمده: ارگ کریمخان شیراز


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار