شیراز؛

فروش مقالات دانشجویی با قیمت ارزان

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش مقالات علمی و انجام طرح های دانشجویی می کرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در این پرونده که از سوی یک دانشجو مطرح شده است، شاکی برای انجام پروژه دانشگاهی خود به سایتی برخورد می کند که ادعا دارد پروژه و مقاله دانشجویی را با قیمتی مناسب انجام می دهد.
  
وی ادامه داد: این دانشجو پس از واریز مبلغ دو میلیون ریال به حساب کلاهبردار، وی پل ارتباطی خود را قطع کرده و پاسخگوی وی نیست. 

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا مشخص شد شخص کلاهبردار در چندین موارد مشابه دیگر نیز اقدام به کلاهبرداری اینترنتی كرده که کارشناسان با اقدامات تخصصی  و فنی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند. 

سرهنگ سید موسی حسینی با بیان اینكه اینترنت سرشار از مزایا و فرصت ها است به شرطی که امنیت در آن برقرار شود، خاطرنشان كرد: یکی از خصوصیایت فضای مجازی گمنامی کاربر است که اعتماد بی مورد به افراد در این فضا ممکن است مشکلات فراوانی را برای کاربران به وجود آورد. 

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.