ساری،

از تلاش کمیل قاسمی تا فکرمدال طلا

کمیل قاسمی کشتی گیر مازندرانی تاکید کرد که برای المپیک 2016 ریو به کمتر از مدال طلا فکر نمی کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمیل قاسمی کشتی گیر مازندرانی گفت : حضور در مسابقات المپیک برای هر ورزشکاری از اهمیت خاصی برخوردار است تا بتواند در این میدان ورزشی که هر چهار سال برگزار می شود ، به موفقیت های بزرگی دست یابد .

کمیل قاسمی کشتی گیر مازندرانی افزود : حضور در مسابقات المپیک 2016 (95) آرزویی است که ورزشکاران برای کسب مدال در این عرصه ورود پیدا می کنند .

وی ابراز امیدواری کرد که در المپیک امسال بتواند به عنوان نماینده مازندران در سنگین وزن کشتی پرچم ایران را به اهتزاز در آورد .

کمیل قاسمی در رقابت های انتخابی المپیک قاره آسیا که از 28 اسنفد 94 تا اول فروردین 95 در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو شد.

وی گفت : تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب سهمیه توسط قاسمی ، هر شش سهمیه لازم برای حضور در رقابت های المپیک 2016 برزیل را کسب کرد.

وی افزود : این تیم پیش از این در پیکارهای قهرمانی سال 2015 جهان در آمریکا پنج سهمیه در وزن های 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم را کسب کرده بود.

قاسمی به مسابقات کشتی قزاقستان که برای کسب سهمیه المپیک برگزار شد ، اشاره کرد و گفت : دراین مسابقات در مقابل حریفانی از کشورهای چین ، کره جنوبی و قزاقستان پیروز شدم.

وی افزود : حریف قزاقستانی که در فینال مسابقات کشتی توانستم شکست دهم کسی بود که سال های پیش از او در ایران شکست خورده بودم ولی در این مسابقات در کشورش موفق شدم شکستش بدهم.

انتهای پیام /

برچسب ها: ساری ، قاسمی ، مدال ، طلا ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار