بندرعباس؛

راه اندازی سینما شب قشم برای نخستین بار

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم از راه اندازی سینما شب قشم با ارائه ۳۰ نما در ۱۰ شب در تعطیلات نوروز در این جزیره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس مرتضی شیخ زاده گفت: سینما شب در قشم در ایام تعطیلات نوروزبرای نخستین بار با هدف تکریم میهمانان جزیره در کمپ ساحل جنوبی قشم راه اندازی شد.
وی افزود: برنامه های شاد و مفرح شبکه های سراسری سیما، گزارش رئیسان کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و آخرین محصولات سینمایی شبکه نمایش خانگی بر روی پرده نقره ای ۹ متری (۳X۳) در سینما شب قشم برای علاقمندان پخش می شود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم گفت:سینما شب قشم به مدت ۱۰ شب و هر شب سه نما در مجموع سی نما را از ساعت ۲۱ با ارائه گزارش رئیسان کمیته های مختلف ستاد شروع می کند و در ادامه برنامه های پربیننده "خندوانه" رامبد جوان و "دور همی" مهران مدیری و در نهایت یکی از فیلم های جدید شبکه نمایش خانگی را برای علاقمندان پخش می کند.
 
مرتضی شیخ زاده افزود: با استقبال مسافران و گردشگران نوروزی قشم از پخش برنامه های سینما شب، امکان راه اندازی سینما شب در دیگر کمپ های نوروزی افزایش یافته است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.