ایلام ؛

مفقود شدن جوان آبدانانی در جنگلهای کبیرکوه + تصاویر

یک جوان آبدانانی از روز سه شنبه در جنگلهای کبیرکوه منطقه گل دره در شهرستان آبدانان مفقود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛اکیپ هایی از جمعیت هلال احمر برای پیداکردن فرد مفقود شده از شب گذشته به منطقه اعزام شده اند.

محمد سلیمانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امدادگران این جمعیت ظهر امروز گزارش مفقود شدن این فرد را که روز گذشته به منطقه گلدره کبیرکوه رفته است دریافت کردند که بلافاصله عملیات امداد ونجات برای یافتن وی آغاز شد.

مفقود شدن جوان آبدانانی در جنگلهای کبیرکوه
وی از استقرار بالگرد این جمعیت برای عملیات جستجو و پبدا کردن جوان آبدانانی گرفتار در کبیر کوه آبدانان از توابع این استان خبر داد و افزود: پس از اطلاع از این حادثه، تیم جستجوی این جمعیت عملیات خود را در ارتفاعات کبیرکوه برای پیدا کردن این جوان آغاز کردند که با توجه به شرایط منطقه، بالگرد جمعیت هلال احمر نیز از مرکز تیم پشتیبانی وارد این عملیات شد.

وی بیان کرد: کار جستجو برای پیدا کردن این جوان همچنان ادامه دارد.

شجاعت جابری، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آبدانان در این زمینه گفت: پس از ناکامی گروه های اعزامی ، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده است.

مفقود شدن جوان آبدانانی در جنگلهای کبیرکوه
سرهنگ نصراللهی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان نیز بیان داشت: گروه هایی از بسیجیان آبدانانی نیز جهت نجات فرد مورد نظر به منطقه منتقل شده اند.

هرچند شایعاتی مبتنی بر پیدا شدن فرد مفقودی منتشر شده، اما رسما خبری از وضعیت فرد مفقود شده در دست نیست.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
شاید توسط درندگان ان منطقه ربوده شده لابد باید یا بیهوش شده باشد لابد باید همه سوراخ سنبه ها را بگردند انشاالله سالم پیدا بشه
-
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
انشاالله سالم پیدا شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
پیدا شد یا نه