تبریز؛

فوت 700 نفر در اثر سوانح رانندگی در آذربایجان‌شرقی

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سالانه به صورت میانگین، 700 نفر در استان جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهند.

فوت 700 نفر در اثر سوانح رانندگی در آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار حسن خانی در بازدید از پلیس راه محور تبریز- زنجان گفت: سه عامل انسان، وسیله نقلیه و جاده در بروز حوادث و سوانح جاده ای نقش دارند که بیش از 70 درصد این سوانح، مربوط به عامل انسان است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در راستای ارتقای فرهنگ رانندگی ایمن در جامعه تصریح کرد: سالانه بیش از 700 نفر در کشور، جان خود را در سوانح و تصادفات رانندگی از دست می دهند که این آمار در شان کشور ما نیست.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اجرای طرح نوروزی از 15 اسفند سال 94 گفت: این طرح تا روز 15 فروردین سالجاری ادامه خواهد داشت.

حسن خانی، کاهش تلفات و سوانح جاده ای را نیازمند همکاری فرابخشی تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی استان دانست و ابراز کرد: همدلی و همزبانی حاکم در بین تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادها باعث شده که شاهد کمترین میزان مشکلات و حوادث در استان باشیم.

وی از تمامی رانندگان خواست که در طول سفر، از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: فوت ، سوانح ، رانندگی ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.