ایلام؛

امداد رسانی به مصدومان هشت سانحه رانندگی در ایلام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تیم های هلال احمر استان از 25 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال 95 بصورت حضوری به مصدومان هشت سانحه رانندگی امداد رسانی کردند.

امداد رسانی به مصدومان هشت سانحه رانندگی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سلیمانی با اشاره به اجرای طرح نوروزی هلال احمر در سطح استان افزود: این طرح با هدف ارتقا ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی از آمادگی کامل هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و تاکید کرد: در بحث سفرهای نوروزی ایجاد امنیت بین جاده ای برای هموطنان و مسافران حائز اهمیت بوده و دستگاه های دخیل در سفرهای نوروزی از جمله جمعیت هلال احمر در راستای تامین رفاه مسافران ، تمامی امکانات خود را بکار می گیرد.

سلیمانی یادآور شد: امسال با بهره گیری از 16 پایگاه ثابت و سیار جاده ای در نقاط مختلف استان در کنار مسافران نوروزی خواهیم بود و در این راستا 40 نفر نیروی امدادگر، 20 آمبولانس و 11 خودرو نجات در اجرای این طرح امدادی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ سانحه دلخراشی در سطح جاده های استان رخ نداده است، گفت: تیم های هلال احمر استان از آغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون بصورت حضوری به مصدومان هشت سانحه رانندگی امداد رسانی کردند که در این سوانح 10 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از عملیات امداد و نجات سقوط یک زن در کوهستان نیز خبر داد و افزود: با کمک عوامل امدادگر جمعیت هلال احمر استان و عملیات امداد رسانی به موقع، شخص حادثه دیده تحویل مراکز اورژانس شد.

سلیمانی اضافه کرد: کسانی که در حین سفر خود دچار سانحه می شوند باید با سامانه 112 تماس بگیرند تا در اولین زمان ممکن نیروهای هلال احمر به محل اعزام شوند.

وی از بهره مندی بیش از هشت هزار نفر٬ از ایستگاه ها و چادرهای سلامت این جمعیت تا امروز سوم فروردین در سطح استان خبر داد و گفت: در این چادرها و ایستگاه ها خدماتی مانند تست قند خون و فشار خون به مردم ارائه شده است.
سلیمانی افزود: همچنین در این مدت بیش از هفت هزار مورد اقلام فرهنگی شامل نقشه و بروشور بین مسافران و میهمانان نوروزی در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.