ساری،

قرارگاهی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی

قرارگاه عملياتی اقتصاد مقاومتی در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی براساس استعداد و قابلیت هر منطقه محقق می شود افزود: یکی از این استعدادها در بحث اقتصاد مقاومتی در استان مازندران، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

ربیع فلاح جلودار افزود: همه دستگاه های اجرایی نسبت به مولفه های گردشگری با سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی باید داشت، افزود: در ارتباط با صنایع دستی در گذشته فعالیت جمعی وجود داشت که این فعالیت های اقتصادی جمعی باید بر گردانده شود.

استاندار مازندران گفت: برای تبیین برنامه اقتصاد مقاومتی در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، کتابچه ای با نظر اساتید دانشگاه، هنرمندان و صاحب نظران تهیه و تدوین شود.

فلاح جلودار با اشاره به کاهش هشت درصدی تصادفات جاده ای استان در نوروز ۹۵ گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر با توجه به شکل گیری آن باید برای برنامه ها و فعالیت بهتر برنامه ریزی و کارشناسی صورت گیرد.

استاندار مازندران از اقامت بیش از ۵۰۰ هزار نفرشب در روستاهای استان در نوروز 95 خبر داد و گفت: ظرفیت روستاهای مازندران برای توسعه گردشگری ، ظرفيت استثنايی و بی نظير است.

استاندار مازندران ميزان اقامت در مازندران را در نوروز95 تا كنون در مجموع 2 ميليون و 616 هزار و 28 نفرشب اقامت اعلام كرد و گفت : ميزان تردد در كل استان 7 ميليون و 748 هزار و 515 مورد بوده كه از رشد 3/3 درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.