یزد؛

جانباز یزدی به همرزمان شهیدش پیوست

وضاح قطبی جانباز 70 درصد به قافله شهدا پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ وضاح قطبی جانباز 70 درصد یزدی پس از  سالها تحمل درد و رنج مجروحیت و بر اثر شدت یافتن عوارض ناشی از جراحت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی این ضایعه دردناک با حضور در منزل شهید قطبی، شهادت این جانباز سرافراز را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

مدیرکل بنیاد یزد با گرامیداشت یاد و خاطره این جانباز شهید افزود: جنگ برای ما سالهاست که پایان یافته است لکن جانبازان عزیز ما هیچگاه از این مسئله فارغ نبوده و نبرد سختی را همواره با عوارض ناشی از هشت سال دفاع مقدس داشته اند.

ابراهیمی شهید قطبی را از جانبازان صبور و مقاوم استان دانست که هرگز لب به شکایت باز نکرد و همگان را به پاس این پایداری و ایستادگی به تحسین وا می داشت.

شهید وضاح قطبی از ابتدای تجاوز نظامی اشغالگران بحثی به میهن اسلامی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و پس بارها حضور در عملیات مختلف سرانجام در سال 1365 در عملیات کربلای دو در منطقه عملیاتی حاج عمران به افتخار جانبازی نائل آمد و پای راست خود را در این راه تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: یزد ، شهید ، جانباز ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.