یزد؛

حضور 70 تیم محسوس و نامحسوس پلیس در جاده های استان یزد

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: روزانه 70تیم محسوس و نامحسوس در سطح جاده های استان حضور دارند و با رانندگان خاطی به شدت برخورد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس پلیس راه استان با تبریک فرا رسیدن ایام عید نوروز ، در خصوص تدابیر پلیس در این ایام  برای کاهش تصادفات در سطح جاده ها گفت: با آغاز طرح نوروزی پلیس از 25اسفندماه که تا 15فروردین ماه ادامه دارد افزایش 20تا 150درصدی جرایم رانندگی در 41 مورد تخلف  در دستورکار پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ احمد مظفری با اعلام خبر شناسایی نقاط حادثه خیز در استان توسط پلیس و آشکار سازی این نقاط به وسیله تابلوها ی فسفری گفت: یکی از خطرناکترین نقاط در گردنه علی آباد –دهشیر بوده که آشکار سازی شده است.

مظفری با ابراز تاسف از کشته شدن دو تن در این گردنه در روزهای گذشته افزود:  با توجه به شیب تند این جاده به رانندگان و به ویژه رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه می شود حتما با دنده سنگین حرکت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه علت 54درصد از تصادفات جاده ای خواب آلودگی و خستگی می باشد به همین منظور در سطح جاده ها 18 ایستگاه  ثابت  و تعدادی ایستگاه  سیار جهت راهنمایی و استراحت رانندگان  و همچنین برخورد با متخلفان در نظر گرفته شده است.

مظفری، در خصوص دیگر اقدامات پلیس در این ایام اضافه کرد: اخذ تست سلامت از رانندگان در طول جاده های استان،گشت های منظم هوایی در ایام تعطیلات،تعطیلی شرکت های راهسازی در این ایام،نصب دوربین های نظارتی و سرعتی در جاده ها ازدیگر اقدامات پلیس برای ایام نوروز به شمار می رود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، پلیس ، نوروز ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.