اسکندری:

بدمینتون سالی پر مدال را پشت سر گذاشت

ملی‌پوش بدمینتون گفت: یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام، سال 94 بود که توانستم 6 مدال جهانی کسب کنم.

سروش اسکندری در گفت‌وگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سال 94 سالی پر از فراز و نشیب بود و یکی از بهترین سال‌های ورزشی و زندگیم را گذراندم که توانستم 6 مدال بین‌المللی بدست آورم.

وی افزود: از 9 دوره مسابقات رنکینگ در 3 سال گذشته 7 دوره توانستم اول شوم.

اسکندری با بیان اینکه در تعطیلات عید 95 در مسابقات جهانی خواهد بود ادامه داد: در صورت نداشتن آسیب‌دیدگی و نبود مشکلی از اواخر اسدتفند 94 تا هفته دوم فروردین 95 در مسابقات جهانی لخستان و فرانسه حضور خواهم داشت که این رقابت‌ها به منظور کسب سهمیه المپیک ریو 2016 انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پدر و مادرم نخستین افرادی هستند که سال جدید را به آنها تبریک گفتم و بعد از آن به منزل پدربزرگ و مادربزرگ رفتیم.

وی درباره ورود به رشته بدمینتون بیان کرد: وارد شدن به رشته بدمینتون به خاطر ضور عمویم در این رشته بود که قبلاً آشنا بودم و اگر وارد بدمینتون نمی‌شدم حتماً در رشته تنیس فعالیت می‌کردم.

ملی‌پوش بدمینتون در پایان درباره پیام خود به همه مردم خاطرنشان کرد: در زندگی همه اتفاقات زیادی رخ داده و همه دارای فراز و نشیب‌های زیادی بوده امیدوارم همه از این فراز و نشیب‌ها استفاده مثبت بکنند و از اتفاقاتی که افتاده به بهترین نحوه بهره ببرند.

سروش اسکندری رنکینگ 150 جهان و 128 رده بندی المپیک را در اختیار دارد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار