قم؛

برگزاری ویژه برنامه «سلام زائر» در مسجد مقدس جمکران

ویژه برنامه «سلام زائر» از نخستین شب فروردین آغاز و تا جمعه شب هفته جاری هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان کربلاء اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در ایام نوروز مسجد مقدس جمکران میزبان زائران و مسافران زیادی است و معاونت فرهنگی این مکان مقدس با اجرای برنامه «سلام زائر» فرصتی ایجاد کرده تا زائران و مسافران نوروزی به صورت پرسش و پاسخ در مباحث مختلفی از جمله تربیت کودک و خانواده، احکام، اعتقادی و مهدویت شرکت کنند و از اطلاعات اساتید و کارشناسان مربوط به این برنامه بهره‌مند شوند.
برنامه «سلام زائر» از نخستین شب فروردین آغاز و تا جمعه شب هفته جاری هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان کربلاء اجرا می‌شود.
اجرای این برنامه توسط علی اسماعیلی انجام می‌شود و هر شب کارشناسان و اساتید مختلفی به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.
در شب اول(یکم فروردین ماه) حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا طباطبایی مهمان برنامه بود که به مباحث تربیتی کودک و خانواده پرداخت و در دومین شب نیز این استاد دینی در برنامه «سلام زائر» حضور پیدا خواهد کرد.
سه‌شنبه شب، سوم فروردین ماه به علت برگزاری مراسم دعای توسل این برنامه برگزار نمی‌شود. چهارشنبه شب حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدپور پیرامون احکام به سوالات زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران پاسخ می‌دهند.
پنج‌شنبه و جمعه شب هفته جاری نیز مباحث مهدویت با حضور اساتید و کارشناسان مجرب این حوزه در برنامه «سلام زائر» مطرح خواهد شد.

در نخستین شب این برنامه سوالات زیادی از سوی زائران و مسافران حاضر در مسجد مقدس جمکران پیرامون موضوع تربیت کودک و خانواده مطرح شد که موجب شد در دومین شب برنامه «سلام زائر» به ادامه این موضوع پرداخته شود.

سامانه پیامکی 10000251 نیز تا جمعه شب ششم فروردین ماه که آخرین برنامه «سلام زائر» برگزار خواهد شد آماده دریافت مشکلات و دغدغه‌های زائران و مسافران حاضر در مسجد مقدس جمکران پیرامون مباحث کودک، خانواده، احکام، اعتقادی و مهدویت است تا توسط کارشناسان به آنها پاسخ دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار