خدمات نوروزی شهرداری شهر قم

شهردار قم گفت: نحوه خدمات‌رسانی نوروزی شهری به مسافرین و همشهریان باید خاطره خوبی برای مردم رقم زده و آبرویی برای این شهر باشد.

خدمات نوروزی شهرداری شهر قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه بازدید از ستادهای اطلاع‌رسانی شهرداری و کمپ‌های سطح شهر، گفت: بسترهای لازم برای رفاه و آسایش مردم و مسافرین در زمان حضور در شهر قم باید فراهم باشد و مشکلات موجود در مسیر خدمت رسانی باید به سرعت برطرف شود.

وی با اشاره به امکان برودت هوا در شهر قم گفت: باید پیش‌بینی فضاهای مسقف در کمپ‌ها شود تا در زمان سرما و شرایط بد آب و هوایی بتوان از آن‌ها برای اسکان زائرین استفاده کرد.

شهردار قم با تأکید بر ضرورت ثبات و استمرار خدمات رسانی در طول ایام نوروز تصریح کرد: روند خدمات رسانی در طول 15 روز تعطیلات مستمر باشد و در صورت بروز مشکل در روند خدمات رسانی به سرعت مسائل موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه زائران از شهر قم باید خاطره خوشی را به یادگار ببرند، گفت: خدمات رسانی به مردم باید متناسب با عزت و آبروی شهر قم باشد و آبرویی نیز برای آینده شهر باشد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌های قم گردی شهرداری در ایام نوروز، تصریح کرد: این برنامه تا پایان نوروز به صورت گسترده در سطح شهر برای زائران برقرار باشد.

انتهای  پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.