سیروس مقدم در ساخت «پایتخت» سینمایی موفق خواهد بود؟

سیروس مقدم گفته است پایتخت سینمایی را خواهد ساخت.

سیروس مقدم در ساخت «پایتخت» سینمایی موفق خواهد بود؟به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته بود که سیروس مقدم در برنامه «سه ستاره» خبر خوشی را به مخاطبان خود داد.

او که پیش از این با حضور در برنامه معرفی نامزدهای برترین سریال سیما در سال 94، از یک خبر خوش حرف زده بود در برنامه شب گذشته خبر داد که قرار است نسخه سینمایی «پایتخت» را در سینما بسازد.

از آنجا که سریال «پایتخت» در میان سایر سریال های سیما حائز رتبه اول شد، و البته در طول این سال ها یکی از برترین سریال‌های تلویزیونی در میان مخاطبان بوده است، باید دید که آیا مقدم این بار با حضور در سینما و ساخت سینمایی این فیلم می‌تواند موفقیت خود را تکرار کند یا نه؟

از طرفی دیگر نباید فراموش کرد که سینمای ایران در طول این سال ها به لحاظ فیلم های ساخته شده در عرصه طنز اجتماعی ضعیف عمل کرده و شاید پایتخت سینمایی بتواند خون تازه‌ای را به رگ سینمای کمدی ما وارد سازد. با این حال باید توجه داشت که مقدم سبقه طولانی در ساخت سریال دارد، و مخاطب را به خوبی می شناسد و توانسته مخاطب عام را با خود همراه کند. با توجه به اینکه او توانسته با ساخت چهار قسمت از سریال پایتخت مخاطب عام را به خوبی جلب کند، شاید بتوان از الان موفقیت پایتخت سینمایی و استقبال مردم از آن را پیش بینی کرد.

البته جا دارد توجه کنیم که ساخت فیلم در عرصه سینما به مراتب کار دشواری است. مخاطب خاص است و جلب نظر و رضایتش کاری مشکل و از طرفی دیگر منتقدانی که گاه مو را از ماست می کشند.

با تمام این صحبت ها باید دید که آیا موفقیت های پایتخت در عرصه سینما به مانند تلویزیون تکرار خواهد شد؟ آیا سیروس مقدم که آخرین ساخته سینمایی اش در سال 74 بود، امروز بعد از گذشت 20 سال، با دوباره قدم گذاشتن در سینما می تواند حضور خوبی را برای خود رقم بزند و ماندگار شود و یا دوباره بعد از عدم موفقیت به سراغ سریال سازی و مدیوم تلویزیون که آن را به خوبی می‌شناسد، می آید؟



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.