امروزه اطلاعات مردم زیاد و دانش آنها کم است

اگر دهکده جهانی مک لوهان، اتفاق نمی‌افتاد، زندگی‌ها آرامش بیشتری داشتند.

صادق کرمیار نویسنده، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بهترین خاطره‌اش از عید نوروز گفت: بهترین خاطره‌ام از عید نوروز به دوران کودکی‌ام بر می‌گردد، زمانی که دوم دبستان بودم به همراه پدرم به بازار ناصر خسرو برای خرید و کت و شلوار عید رفتیم، کت و شلواری که آستین‌هایش تا سر انگشتانش می‌رسد و تا سه سال آنها را پوشیدم. این خاطرات از جمله خاطرات شیرین من در عید نوروز بود.

کرمیار ادامه داد: در دوره‌های گذشته آرامش خاطر بیشتر و سرعت کمتری داشتیم. همین‌ها باعث می شد کارها روال آرام‌تری را داشته باشند و همه اتفاقات و حواشی که در اطرافمان رخ می‌داد، باعث آزار همه می‌شد. به نظرم اگر دهکده جهانی مک لوهان اتفاق نمی‌افتاد، زندگی‌ها آرامش بیشتری داشتند. امروزه اطلاعات مردم زیاد است ولی دانش آنها کم است. به همین دلیل است که همه در فضای مجازی زندگی می‌کنند و از فضای غافلند.

کرمیار در پایان با بیان آرزوهایش در سال 95 گفت: من آرزو می‌کنم همه کسانی که کتابهای خوب دارند، بتوانند در این سال کتابهایشان را به چاپ برسانند. 

همچنین امیدوارم وزارت ارشاد با همه مشکلات تصمیمات درستی در ارتباط با کتاب‌ها اتخاذ کند و در نهایت بازار کتاب رونق بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار