قم؛

محورهای مواصلاتی استان قم نیمه سنگین است

رئیس پلیس راهور استان قم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان را نیمه سنگین اعلام کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سرهنگ جمشیدی راد گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته هیچ تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان قم گزارش نشده است که در مقایسه با سال گذشته صد در صد کاهش تصادفات منجر به فوت داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه استان قم شاه راه مواصلاتی هیفده استان کشور است گفت:در ایان نوروز روزانه چهار صد دستگاه اتوبوس از محورهای استان تردد می کنند و در چهل و هشت ساعت گذشته و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته  پانزده درصد افزایش تردد داشته ایم.
وی از افزایش پنجاه درصدی تصادفات منجر به جرح خبر داد و از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین از جمله حرکت با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب سفر بی خطری را تجربه کنند.
سرهنگ جمشیدی از فعال بودن سامانه پیامکی 110120 در خودروهای پلیس راهور خبر داد و از مسافران خواست تا تخلفات رانندگاه، حوادث و حتی تشویق ها را از طریق این سامانه پیامکی به اطلاع پلیس راهور برسانند.
قاضی کارشناسی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان قم  نیز هوای کنونی قم را نیمه ابری و دمای هیفده درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: هوای استان قم در بیست و چهار ساعت آینده کمی ابری تا قسمتی ابری  همراه با وزش باد شدید  و غبار آلود  پیش بینی می شود  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار