برخورداری:

همه بازیکنان تیم هندبال قطر، قطری هستند

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان برای روز طبیعت گفت: تیم چند ملیتی قطر تمام بازیکنانش قطری هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی عازم مسابقات جام ملت‌های آسیا در بحرین شد که در ترکیب اولیه خود از سه دروازه بان سود می‌برد سعید حیدری راد، محسن باباصفری و سعید برخورداری، در اواسط بازی‌های تیم ملی هندبال سعید حیدری را دچار مصدومیت شد کار به 2 سنگربان دیگر تیم محول شد برخورداری در بازی های مرحله اول انتخابی المپیک ریو 2016 عملکرد خوبی از خود نشان داد و از دروازه تیم ملی در قطر به خوبی دفاع کرد شاگردان عرفان در نتیجه به مقام نایب قهرمان این دوره از مسابقات دست یافتند.
 
برخورداری در بازی های بحرین انتخابی جام جهانی فرانسه فروغ بازی های انتخابی المپیک را نداشت و نتوانست مهره قابل اتکایی برای هندبال ایران باشد وی در حال حاضر دروازه بان تیم منیزیم فردوس به سرمربیگری شهرداری است.
 
گفتگوی نوروزی ما را با سعید برخورداری در ادامه می‌خوانید:

سال 94 سالی پر از فراز و نشیب برای هندبال ملی ایران بود چه خاطره خوبی از سالی که گذشت دارید؟ می‌توانم  از حضور تیم ملی هندبال ایران در دیدار نهایی انتخابی المپیک ریو و کسب مقام نایب قهرمانی این دوره مسابقات یاد کنم این بهترین خاطره سال 94 من بود.
 
 آیا از ایام نوروز برای تیم ملی هندبال خاطره دارید؟ بله من اولین بار در سن 15 سالگی برای شرکت در مسابقات دانش آموزان هندبال فرانسه دعوت شدم و در کنار هم تیمی‌هایم به تمرین پرداختم شرایط سختی بود، با سن کم و نبودن خانواده در ایام نوروز اردو حضور داشتم این مساله برایم بسیار غیر عادی بود اما با سفر به فرانسه و کسب مقام پنجم از 8 تیم برایم خاطره خوبی به جا ماند.
 
آیا موافق این مساله هستید که در ایام نوروز لیگ هندبال باشگاه ‌های کشور برگزار شود؟ از نظر من مشکلی نیست چرا که اگر بازیکنی به صورت حرفه‌ای هندبال را پیگیری می‌کند و شغل اصلی وی باشد باید برای شغل خود وقت گذاشت شاید برای عده ای پذیرش این مساله سخت باشد اما من مشکلی با این مساله ندارم.
 
برای سال 95 چه برنامه هایی دارید؟ اصلی‌ترین برنامه و دغدغه من برای سال 95 رفتن به خدمت  سربازی است، البته بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های هندبال اقدام خواهم کرد.
 
لیگ 94 با فراز و نشیب‌های خود همچنان ادامه دارد داین لیگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نسبت به سال گذشته لیگ بیسار جذاب و پویایی بود فقط به لحاظ پخش زنده مشکل داشت امیدوارم در سال جدید برطرف شود به علت تعطیلی اردوهای تیم ملی کمی آسیب به لیگ امسال وارد شد متاسفانه پویا نوروزی را به علت مصدومیت در ادامه مسابقات دیگر در کنار خود نداریم و از این کمی به تیم ما آسیب وارد شد و در مجموع لیگ جذابی بود.
 
 به نظرتون خاطره بد سال 94 برای هندبالیست‌های کشورمان چه بود؟
 
 جزو 5 تیم آسیا نتوانستیم به مسابقات جام جهانی فرانسه راه یابیم و متاسفانه بحرینی ها یک سری کارشکنی‌ها انجام دادند امیدوارم هندبال ایران درآینده دیگر از این خاطرات بد تجربه نکند.
 
حرف آخر

 قبل از رفتن به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو اردو داریم امیدوارم تا اعزام به این مسابقات اردوهای خوبی داشته و حرفی برای گفتن مقابل سه تیم برتر اروپا داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار