امامیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امسال در امر خانه تکانی دلی از عزا درآوردم

سال‌های قبل به دلیل ضبط برنامه‌های نوروزی نمی‌توانستم در امر خونه تکونی سهمی داشته باشم ولی امسال کمک‌هایی کردم.

مهران امامیه بازیگر و گوینده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سال 94 و نوروز گفت: ابتدا  به هموطن‌های عزیزم عید نوروز باستانی که یادگار اجداد ماست رو تبریک میگم و آرزو میکنم سالی پر برکت و پر از خبرهای خوب پبش رو داشته باشید.
 
وی در خصوص بدترین و بهترین اتفاقات سال 94 بیان کرد: بدترین اتفاق سال 94 برای من تعطیل شدن برنامه ۱۲ ساله جمعه ایرانی و بهترین اتفاق تایید توافقات برجام بود. از نظر کارهای رادیو و تلویزیون سال خوبی برای من نبود ولی از نظر اجرای برنامه های استیج و زنده و ارگانی بسیار خوب بود و توفیق این و داشتم که در چندین شهر کشور عزیزمون مردم خوب و مهربون رو ملاقات کنم.

امامیه تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در سال جدید با برنامه ریزی صدا و سیما و با برنامه های طنز و شاد جدید دوباره در خدمت مردم باشم و با طرح های جدید و جالب به تلویزیون برم.
 
وی درباره زمان سال تحویل افزود: خیلی دوست دارم با جمع اعضای خانواده و در منزل خودمون دور هم باشیم. اولین عیدی که میدهم به همسر و بچه هام است و خودمم هم دوست دارم که کادو به عنوان عیدی بگیرم. 
 
امامیه در باره خانه تکانی عنوان کرد :من سال های قبل به دلیل ضبط برنامه های نوروزی هیچ وقت نمی توانستم در امر خونه تکونی سهمی داشته باشم ولی امسال دلی از عزا درآوردم و کمک هایی کردم و دیدم چه حس خوبی داره. انگار به خودت و خانواده میگی دوباره همه چی رو از اول شروع می کنیم تمیز و مرتب. 

وی در پایان با ارائه یادداشتی سال نو را به مردم تبریک گفت.

سال کهنه نو می شود
زمین نفسی دوباره می کشد
برگها به رنگ سبز در می ایند
گلهای رنگارنگ لبخند می زنند
و پرنده های مهاجر دوباره برمی گردند
عزیزان بهار پرطراوت و زیبا بر شما مبارک

ارادتمند مهران امامیه اسفند ۱۳۹۴




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار