هفته بیست و سوم لیگ ستارگان قطر؛

منتظری و جباری پیروز مصاف ایرانی ها شدند

تیم فوتبال الاهلی با حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل تیم دژاگه و نکونام به پیروزی رسید.

منتظری و جباری پیروز مصاف ایرانی ها شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ ستارگان قطر امشب سه دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها دو تیم الاهلی و العربی که هر یک دو بازیکن ایرانی را در ترکیب خود دارند به مصاف هم رفتند.

دقایقی پیش تیم فوتبال الاهلی که در این فصل از وجود پژمان منتظری مدافع حال حاضر تیم ملی و مجتبی جباری هافبک سابق تیم ملی کشورمان بهره می برد تیم العربی را که در این فصل اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش کشورمان و جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی را در اختیار دارد شکست داد.

این مسابقه که در ورزشگاه حمد بن خلیفه و به میزبانی الاهلی برگزار شد ، در نهایت با نتیجه 3-1 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

مشعل عبدالله در دقیقه 8 ، محسن لاجور در دقیقه47 و موبله در دقیقه 60 گل های الاهلی را به ثمر رساندند و پائولینیو نیز تک گل العربی را در وقت های تلف شده نیمه دوم زد.

در این مسابقه هر چهار بازیکن ایرانی این دو تیم از ابتدا در ترکیب اصلی وارد میدان شدند که جباری در دقایق تلف شده نیمه دوم تعویض شد ولی سه لژیونر دیگر کشورمان 90 دقیقه کامل بازی کردند.
 
الاهلی با این پیروزی 28 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده نهم رسید.
 
العربی هم که پیش از این مسابقه پنجم بود با همان 34 امتیاز و به دلیل پیروزی ام صلال با یک پله سقوط در جای ششم قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار