زاهدان؛

بهار یکی از نشانه های قدرت خداوند است

امام جمعه زاهدان گفت: فصل بهار و رویش گیاهان نشانه قدرت خداوند در زنده کردن موجودات و طبیعت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ آیت الله سلیمانی در خطبه های وحدت آفرین آخرین جمعه سال باتبریک فرارسیدن سال نو، افزود: بهار حقانیت خداوندو مدیریت او در جهان را ثابت میکندو روز قیامت و زنده شدن مردگان رابعه انسانها یادآوری می کند .

وی ادامه داد: فصل بهار باید توام با بیداری، افزایش ایمان تعهد و دینداری باشدآغازشود. 

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه سال 94 آبستن رویدادهای تلخ و شیرین بود ،خاطرنشان کرد: پدیدآمدن داعش و رشدآن، حادثه منی ، حمله رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله، قرارگرفتن حزب الله در لیست تروریسم با همکاری شورای خلیج فارس و عربستان و انفجاردوبمب در جنوب بیروت و کشته شدن 42 شهیدو239زخمی از جمله رویدادهای تلخ امسال بود. 

وی با اشاره به موفقیتها و اقتدار ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی تصریح کرد: رفع تحریم ها،واردآمدن  ضربات سخت بر داعش،تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دستگیری نظامیان امریکایی، موفقیت سپاه و ارتش دربرگزاری رزمایش ها،آزمایش موفقیت آمیز موشک های دوربرد و بالستیک از جمله موفقیت های ایران در سالی که گذشت بود. 

آیت الله سلیمانی بیان کرد: مسئولان تلاش کنند تا در سال آینده مشکل اقتصاد وبیکاری جوانان حل شود و اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهار ، یکی ، نشانه های ، قدرت ، خداوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار