لیگ اروپا؛

مدعیان صعود کردند/ لیورپول شیاطین سرخ را به بند کشید

مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با انجام 5 بازی دیگر به پایان رسید و چهره تیم های صعود کننده به مرحله بعد این رقابت ها مشخص شد.

مدعیان صعود کردند/ لیورپول شیاطین سرخ را به بند کشیدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، 5 مسابقه باقی مانده  از بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب به طور همزمان از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز شدند که در حساس ترین دیدار تیم های انگلیسی منچستر یونایتد و لیورپول در اولدترافورد به مصاف هم رفتند.

قرمزپوشان بندر لیورپول که در این دیدار مشکی پوش بودند با اندوخته ی مطمئن پیروزی 2-0 در دیدار رفت پا به اولدترافورد گذاشتند و با ارائه یک بازی منطقی شیاطین سرخ را در خانه  با نتیجه 1-1 متوقف کردند تا در مجموع با نتیجه 3-1 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
مارسیال در دقیقه 32  برای من یونایتد و کوتینیو دقیقه 45 برای لیورپول گلزنی کردند.

در دیگر دیدار مهم امشب تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف بورسیا دورتموند رفت به این امید که بتواند شکست 3-0 در دیدار رفت را جبران کند.

اما دورتموند به لطف دو گل اوبامیانگ ستاره گلزن خود در دقایق 24 و 70 موفق شد تاتنهام را 2-1 شکست دهد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برتری 5-1 دست یابد و راهی مرحله بعد شود.

در دیگر مسابقه های  انجام شده نتایج زیر رقم خورد:
سویا 3- بازل صفر
(در مجموع 3-0 به سود سویا)

اسپورتینگ براگا 4 – فنرباغچه یک
 ( در مجموع 4-2 به سود براگا)

 اندرلخت صفر – شاختار یک
( در مجموع شاختار با برتری 4-1 صعود کرد)

به این ترتیب تیم های لیورپول، دورتموند، سویا، براگا و شاختار دونتسک به همراه سه تیم اسپارتا پراگ، ویارئال و اتلتیکو بیلبائو هشت راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا لقب گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار