راهنمای خرید ساعت دیجیتال

ساعت‌های دیجیتال این امکان را به کاربران می‌دهند که به راحتی و بدون دردسر زمان را از روی مچ دست خود بخوانند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت‌های دیجیتال که هم در مدل‌های مردانه و هم در مدل‌های زنانه عرضه می شود از بدو ورود خود در اوایل دهه 70 میلادی به نوحی کاربری ساعت ها را تغییر داده و آن ها را به یک ابزار دیجیتال همراه برای کاربران تبدیل کرد. اگر شما هم قصد دارید که ساعتی دیجیتالی برای خود خریداری کنید بهتر است به راهنمای خرید ساعت‌های دیجیتال توجه کنید.

چه سبکی از ساعت‌های دیجیتال را می‌خواهید؟
همانطور که از نامشان پیداست، ساعت‌های دیجیتال همگی زمان را بر خلاف ساعت‌های آنالوگ به صورت دیجیتال به کاربر نشان می‌دهند. اما هنگام خرید با انواع سبک ها و استایل های مختلف رو به رو می‌شوید که در اینجا قصد داریم به چهارتا از مهمترین آن ها اشاره کنیم.

ساعت‌های دیجیتال روزمره
این نوع ساعت‌های دیجیتال نسبت به انواع دیگر ساعت ها قیمت کمتری دارد و در رنگ ها، اندازه ها و ابعاد مختلف توسط شرکت های سازنده به فروش می‌رسد. ساعت‌های دیجیتال برای کودکان نیز معمولاً در همین دسته قرار می‌گیرد. اکثر این نوع ساعت‌های دیجیتال عملکردهای اولیه مانند ساعت، تاریخ و زنگ هشدار را دارند.

ساعت‌های دیجیتال اسپورت
ساعت‌های دیجیتال اسپورت علاوه بر داشتن عملکردهای معمول مانند تاریخ و زنگ هشدار ممکن است قابلیت‌های دیگری نیز در ارتباط با ورزش و فعالیت‌های ورزشی داشته باشند. برای مثال اگر اهل ورزش شنا باشید، ساعت‌های کرنومتردار مخصوص که مسیرهای استاندارد را اندازه گیری می‌کنند و ویژگی ضد آب بودن را نیز دارند برای شما مناسب است. قابلیت شمارش ضربان قلب، شمارش تعداد قدم‌های طی شده، ارتفاع سنج و قابلیت نمایش مختصات مکانی برخی از مواردی است که ساعت‌های دیجیتال اسپورت قرار داده می شوند.

ساعت‌های دیجیتال رسمی
این ساعت‌های دیجیتال معمولاً طرح ها و رنگ‌های سنگین تر و ساده تری دارند و بسیار مناسب استفاده به همراه لباس‌های رسمی و حضور در محیط کار هستند. کمتر پیش می آید که ساعت‌های دیجیتال رسمی بدنه و بندی پلاستیکی داشته باشند و معمولاً در ساخت بدنه و بند آن‌ها از فلزات و مواد بادوامی مانند چرم استفاده می شود. ساعت‌های دیجیتال رسمی مانند ساعت‌های دیجیتال معمولی دارای قابلیت‌های اولیه مانند نمایش تاریخ، زنگ هشدار و ... هستند.

ساعت‌های دیجیتال لوکس
این نوع ساعت ها به راحتی در قابل تشخیص هستند. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها بالا بوده و توجه زیادی به طراحی ظاهری و داخلی آن‌ها شده است. اینگونه ساعت ها اغلب در رنگ‌های تیره و سنتی تولید شده و علاوه بر قابلیت‌های معمول ساعت‌های دیجیتال ویژگی های متعدد دیگری مانند قابلیت اتصال به وای فای، موقعیت یابی نمایش ساعت‌های جهانی، نمایش دما و... را نیز دارا هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار