افشارزاده :مشكلی برای سفر به سوئد نداريم

مدير عامل باشگاه استقلال گفت :با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و تلاش همكارانم مشكلی براي سفر به سوئد نداريم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام کاروان استقلال به سوئد اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم همه مقدمات با هماهنگی

حامی مالی و مسولان برای اعزام تیم به کشور سوئد مهیا شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و با توجه به اینكه اعضای تیم در فصلی كه گذشت برگزاری اردویی را در دستور كار خود قرار نداده بودند این اردو بتواند از هر لحاظ برای انها مفید و باعث بالا رفتن روحیه شان شود چرا كه به نظر من هر نوع مسافرت ،اردو یا تفریح می تواند اثر مثبتی را در پی داشته باشد.

افشارزاده ادامه داد : با توجه به هماهنگی و تلاش همکارانم برای تاریخ چهارم فروردین بلیت تهیه شده تا اعضای تیم در زمان مقرر به سوئد بروند. قرار است تیم استقلال روز پنجم بازی دوستانه خود را با تیم هاماربی انجام دهد و هفتم فروردین هم به ایران برگردد.

وی گفت :امیدوارم بازی با تیم هاماربی سوئد یك بازی خوب برای تیم ما باشد و من امیدوارم در این سفر نوروزی به اعضای تیم با امادگی هر چه بیشتر و روحیه خوب به ایران بازگردند و بتوانند با قدرت هر چه تمام در بازی ١٥ فروردین به مصاف حریف خود در اهواز بروند و یك بازی شرافتمندانه را به نمایش بگذارند .

مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین درباره مشکل خروجی بازیکنان استقلال گفت:با هماهنگی های صورت گرفته در نهایت مشكل خروجی عمران زاده و برهانی حل شده است و انها مشکل خروجی ندارند و می توانند همراه کاروان استقلال به سوئد بروند. سایر نفرات تیم هیچ مشکلی از این بابت ندارند و استقلال به غیر از ملی پوشان و مصدومانش با سایر نفرات عازم سوئد خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار