مهران رجبی مردم ایران را به یک مهمانی دعوت کرد

مهران رجبی با اجرای مسابقه «مهمان ما باشید» مسابقه آشپزی برگزار می‌کند.

معصومه پورحسینی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقه «مهمان ما باشید» شبکه سوم سیما گفت: مسابقه «مهمان ما باشید» با رویکرد تقویت همدلی  اقوام ایرانی در حال تولید است در حال حاضر 8 قسمت در ایام عید و 2 قسمت در طول سال پخش خواهد شد.
 
وی در خصوص جزئیات برنامه افزود: هر خانواده در یک شهر مهمان شهر دیگری در کشور می‌شود و با آداب و رسوم، غذا، گویش، گردشگری یکدیگر آشنا می‌شوند.
 
وی عنوان کرد: به صورت رفت و برگشت این مسابقه انجام می‌شود و شهرهای (ساری-سیرجان) (بوشهر-لاهیجان) (کرمان-بندرعباس) (اهواز-کاشان) مهمان و میزبان یکدیگر می‌شوند.
 
تهیه کننده تصریح کرد: مجری بازیگر این برنامه مهران رجبی است که در مقام مهمان در خانه‌ها حضور پیدا می‌کنند و داور گردشگری و غذا خواهیم داشت و بر اساس امتیازات و نظر مردمی یک خانواده به نوعی امتیاز به دست می‌یابد و برنده می‌شود.
 
گفتنی است؛ مسابقه «مهمان ما باشید» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی، مهران رجبی مجری بازیگر و با حضور مردم ایران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
من چند قسمت ازین برنامه رو دیدم وخیلی لذت بردم از خانواده هایی که نقش میزبان و مهمان رو داشتند که واقعا سنگ تموم گذاشته بودن، اما آقای رجبی اصلا گزینه مناسبی نبودن، کلامشون خیلی در سطح پایینی بود، رفتارشون و کلماتی که بکار میبردن خیلی کوچه بازاری بود مخصوصا تو قسمتی که مهمون سیرجان بودن دیگه واقعا افتضاح بودن، حتی نحوه غذا خوردنشونم زشت بود.
آخرین اخبار