ارومیه؛

بارش برف در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از تداوم بارش برف تا فردا در سطح این استان خبر داد.

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛اظهار داشت: بارش برف و باران و وزش باد در شهرهای مختلف آذربایجان غربی را شاهد هستیم که این بارش‌ها از ظهر امروز در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی هوای استان آذربایجان غربی طی روزهای آینده، تصریح کرد: فردا نیز آسمان آذربایجان غربی با بارش برف و باران و وزش باد همراه خواهد بود که این بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر از سایر نقاط خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به پیش‌بینی هوای استان طی روز جمعه، خاطرنشان کرد: از روز جمعه شاهد بهبود هوای استان خواهیم بود که در این خصوص آسمان استان نسبتا صاف خواهد بود.

این مسئول نسبت به آبگرفتگی معابر و خیابان‌های برخی شهرهای آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: طی فردا و جمعه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان وجود دارد.

صابری با بیان اینکه احتمال لغزندگی محورهای مواصلاتی استان ب دلیل بارش برف وجود دارد، ادامه داد: به سبب بارش برف، لغزندگی جاده‌های کوهستانی در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این خصوص باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی انجام گیرد، افزود: در این خصوص طی سه روز آینده شاهد بهبود هوای استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.