لیگ قهرمانان اروپا؛

توپچی ها در اندیشه جبران مافات در جهنم نیوکمپ/ باواریایی ها به دنبال حذف بانوی پیر!

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:15 ،با انجام دو دیدار به طور همزمان پیگیری خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:15 ،با انجام دو دیدار به طور همزمان پیگیری خواهد شد.

بارسلونا - آرسنال؛ توپچی ها در اندیشه جبران مافات در جهنم نیوکمپ

در حساس ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 آبی اناری پوشان میزبان توپچی های لندنی خواهند بود.

لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا به شاگردان خود هشدار داده است که با وجود پیروزی 0-2 در بازی رفت، رویارویی با آرسنال آسان نخواهد بود وباید نسبت به ستارگانی همچون مسوت اوزیل و الکسیس سانچز بسیار هشیار بود. 

کاتالانی ها که در 37 بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده اند و 8 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، خیالشان از بابت صعود به دور بعد نسبتا راحت است. 

سرمربی آبی اناری ها درباره این بازی گفت: برد 0-2 در لندن نتیجه خوبی بود، اما این نتیجه رویکرد ما را تغییر نخواهد داد. باری امشب همچنان غیر قابل پیش بینی است. حریفان ما خطرناک هستند وتیم ما باید یک بازی عالی را به نمایش بگذارد. گاهی اوقات برخی بازی ها به علت نتیجه ای که به دست می آید، عالی به نظر می رسند. اما همواره جای پیشرفت وجود دارد. به همین دلیل، فوتبال بسیار پیچیده به نظر می رسد. 11 بازیکن باید به طور همزمان برای یک هدف بجنگند.

ما باید کنترل بازیکنانی مثل اوزیل و سانچز را در دست بگیریم و می خواهیم به منظور مقابله با ضد حملات، تا جایی که می توانیم حفظ توپ کنیم. کار آسانی نخواهد بود، اما تیم ما اخیرا به خوبی از پس این کار برآمده است.
 
الکسیس بازیکنی کلیدی برای تیم آرسنال وتیم ملی کشورش به شمار می رود. او بازیکنی حرفه ای و سرعتی است که در حملات استادانه عمل می کند و در دوران حضور در بارسلونا، توانسته است سطح بازی خود را ارتقا دهد. ما باید مراقب او باشیم. 

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی ها نیز در مورد این دیدار حساس چنین نظری داشته است: کار اصلی ما دفاع سرسخت و جانانه خواهد بود. تیم ما باید فقط به حمله فکر کند، چرا که سحر و جادوی جادوگران بارسلونا را فقط با دفاع عالی می توان خنثی کرد. حضور لوران کوشیلنی در تیم برایمان مهم است. زیرا او بازیکنی سرعتی است و بازیکنان بارسا نیز در ضد حملات خوب ظاهر می شوند. 

ما تقریبا در همه جای اروپا طعم پیروزی را چشیده ایم، اما هنوز نتوانسته ایم از نیوکمپ دست پر بیرون بیاییم و امشب محکوم به این کار هستیم. تیم بارسلونا در شرایط خوبی قراردارد و ما هنوز شانس صعود داریم. در بازی رفت عملکرد تیم ما چندان بد نبود و پس از آغاز نیمه دوم، تنها کمی از فرم ایده آل خود خارج شده ایم. 

فکر نمی کنم که خدایان فوتبال هیچ دِینی به فوتبال داشته باشند، اما من شخصا به فوتبال بسیار مدیونم. ما قصد داریم که در اینجا عملکردی مثبت از خود نشان دهیم. تیم ما با اشتیاق و تعهد هرچه بیشتر به میدان خواهد رفت و استعدادهای خود را به رخ همگان خواهد کشید. 

شایان ذکر است که آبی اناری پوشان در سال های 2010 و 2011، همچون فینال 2006 لیگ قهرمانان اروپا توانسته اند توپچی ها را شکست دهند. لندن نشینان امیدوارند که امشب نیز طعم تلخ حذف در دور یک هشتم پایانی را برای ششمین پیاپی نچشند!!!!
 
چینش احتمالی تیم بارسلونا:
تر اشتگن، آلوز، متیو، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، سوارز، نیمار

محرومان تیم بارسلونا:
 رافینیا، ساندرو، پیکه
 
چینش احتمالی تیم آرسنال:
اوسپینا، بلرین، مرته ساکر، کوشیلنی، مونرئال، کوکلپن، الننی، کمپ بل، اوزیل، سانچز، ژیرو
 
 محرومان تیم آرسنال:
 رَمزی، پیتر چک، کازورلا، آکسلید چمبرلین، روسیچکی، ویلشر، چمبرز
 
چنانچه مونرئال، اوزیل، کمپ بل و ژیرو هر یک در بازی امشب کارت بگیرند، بازی بعدی را از دست خواهند داد.

 
باواریایی ها به دنبال حذف بانوی پیر!
 
مونیخی ها از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا پذیرای راه راه پوشان تورین خواهند بود. 
 
 گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ با تمجید از تیم یوونتوس به دلیل کسب تساوی در بازی رفت، اعلام کرد که باید به نتیجه به دست آمده در بازی رفت احترام گذاشت. 

بایرنی ها در 15 بازی گذشته یک بار طعم شکست را چشیده اند، در حالی که یوونتوسی ها در 19 بازی قبلی خود تنها یک بار نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرده اند. 

تیم یوونتوس در بازی امشب پائولو دیابالا، جیورجیو کیلینی و کلودیو مارکیزیو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و حضور ماریو مانژوکیچ نیز در هاله ای از ابهام است. 

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد: من نتیجه 0-5 را ترجیح می دادم، اما اکنون چاره ای جز پذیرش این مسئله نداریم. یوونتوس، یوونتوس است و ویژگی های خاص خود را دارد. شرایط نیز همچون همیشه است: "یوونتوس حریفی بسیار قدرتمند خواهد بود." من از روحیات ایتالیایی ها آگاه هستم. آنها با همین روحیه خود به پیروزی های زیادی دست یافته اند. آنها منتظر لحظات هستند و می دانند که چگونه باید دفاع کنند و گل به ثمر برسانند. پس از بازی رفت، احترام و علاقه من نسبت به تیم یوونتوس بسیار بیشتر شد. این تیم با تمرکز تمام و با همه ده بازیکن خود دفاع خواهد کرد. من این سبک بازی را دوست ندارم، اما تحت تاثیر روش بازی آنها قرار گرفته ام. 

همچنین، آنها با بازیکنی مثل پُل پوگبا می توانند حفظ توپ کنند و حمله را در دستور کار خود قرار دهند. یووه همواره توانایی گلزنی دارد. ما باید برای پیروزی در این بازی سنگ تمام بگذاریم، چرا که به فینال این رقابتها چشم دوخته ایم.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس نیز درباره بازی حساس امشب مقابل بایرن مونیخ اعلام کرد: ما باید یک بازی عالی را ارائه دهیم. در غیر این صورت، کار برایمان بسیار دشوار خواهد شد. بایرن تیمی است که تا 60 الی 70 درصد مواقع، کنترل بازی را در دست می گیرد.

البته از این که با چندین بازیکن مصدوم روبه رو هستیم، بسیار متاسفم. اما نمی توانیم ریسک کنیم. چرا که بازی های بسیار مهم دیگری در سری آ و کوپا ایتالیا پیش روی ماست. 

مانژوکیچ بازیکنی فوق العاده است. هنوز تصمیم نگرفته ایم که آیا می تواند از ابتدای بازی به میدان برود یا خیر. ممکن است بایرنی ها تیم یوونتوس را دست کم بگیرند، اما من چنین فکر نمی کنم. آنها برای ما احترام زیادی قائل هستند و ما نیز برای آنها ارزش و احترام بسیاری قائل هستیم. ما باید مراقب همه چیز باشیم و تلاش کنیم که در بازی امشب تیم برتر میدان لقب بگیریم. به همین سادگی!!

گفتنی است بیانکونری ها پس از پیروزی 1-2 در سال 2005 در شهر تورین، هنوز موفق به شکست قدرت نخست فوتبال ژرمن ها نشده اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار