گاردین گزارش داد؛

نارضایتی نوجوانان انگلیسی از زندگی خود

پایگاه اینترنتی گاردین در گزارشی به بررسی میزان رضایت نوجوانان انگلیسی از زندگی خود پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی گاردین در گزارشی با اشاره به مطالعات انجام شده در سطح بین الملل به بررسی میزان رضایتمندی نوجوانان از زندگی خود پرداخت. بنابر مطالعات بین المللی نوجوانان انگلیسی نسبت به هم سالانشان در دیگر نقاط جهان رضایت کمتری از زندگی خود دارند. محققان  نوجوانان 42 کشور را مورد مطالعه قرار دادند. نتایج نشان داد دختران 15 ساله در انگلیس، ولز و اسکاتلند از استرس و نگرانی در خصوص سلامت خود رنج می‌برند.

پسران و دختران نوجوان انگلیس، اسکاتلند و ولز تحت فشار تکالیف مدرسه بیشترین استرس را تحمل می‌کنند. 8 نفر از هر 10 دختر 15 ساله در اسکاتلند اعلام کردند احساس می کنند تحت فشار تکالیف مدرسه هستند.

در واقع نوجوانان 15 ساله انگلیسی رتبه پنجم در جدول بین المللی را به خود اختصاص داده‌اند. یعنی 73 درصد دختران و 52 درصد پسران تحت فشار تکالیف مدرسه هستند. در ولز نیز 67 درصد دختران و 52 درصد پسران از این فشارها ناراضی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
خوشی زده زیر دلشون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
بچه های خنگ اونا از فشار تکالیف مدرسه ناراضی ان فرزندان باهوش این سرزمین از فشار بی پولی و وضع نا مناسب زندگی و تورم و آینده شغلی و مسئله ازدواج نگران و ناراضی اند
آخرین اخبار