ساری،

پیش بینی حضور 12 میلیون مسافر

مازندران آماده پذیرایی 12 میلیون نفر مسافر نوروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، استاندار مازندران در نشستی خبری با بیان آمادگی این استان برای پذیرایی نزدیک به 12 میلیون نفر مسافر نوروزی تاکید کرد: در نوروز نظارت دقیق بر بازارکالا، نحوه خدمات رسانی در بخش های بهداشت و درمان، تامین نان با کیفیت و امنیت بوستان ها به دقت پیگیری می شود.

ربیع فلاح همچنین از ارائه تسهیلات با سود 3 درصد از سال آینده به ساکنان روستاهای 50 خانوار و بیشتر برای رونق اشتغالزایی خبر داد و افزود: این طرح مصوبه نهاد ریاست جمهوری است و دهیاران باید طرح ها را به بخش های مرتبط ارائه دهند.

به گفته فلاح میزان این تسهیلات بزودی اعلام می شود و وثیقه آن هم کارت یارانه افراد است.

استاندار مازندران با اشاره به طرح های آماده بهره برداری در استان به ارزش 789 میلیارد تومان گفت: برخی از طرح های شاخص با حضور معاون رئیس جمهور در اواخر فروردین 95 بهره برداری می شود.

وی همچنین با اشاره به هماهنگی برای حمل محصولات کشاورزی مازندران به روسیه با خودروهای حمل محصولات کشاورزی این کشور به بنادر استان گفت: ایجاد گلخانه هزار هکتاری در شرق استان و پایانه صیفی و سبزی در جویبار از دیگر اقدامات زیر ساختی برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان به روسیه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار