ریاض: خروج نیروهای روسیه از سوریه به ما ربطی ندارد

مشاور وزیر دفاع عربستان گفت: نیروهای ما که به سوریه اعزام خواهند شد با داعش می جنگند و این مسئله هیچ ارتباطی با خروج نیروهای روسی ندارد.

ریاض: خروج نیروهای روسیه از سوریه به ما ربطی ندارد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "احمد عسیری،" مشاور وزیر دفاع عربستان در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک در جواب این سؤال که آیا پس از خروج نیروهای روسی از سوریه عربستان در تصمیم خود برای اعزام نیروی زمینی تجدیدنظر خواهد کرد یا خیر گفت: ما هیچ ارتباطی با عقب نشینی روسیه از سوریه نداریم. ما گفتیم نیروهایی که به سوریه اعزام خواهیم کرد برای جنگ با داعش به آنجا خواهند رفت. ما هیچ ارتباطی با حضور نیروهای روسی در سوریه نداریم.

وی گفت: موعد اعزام نیروی زمینی به سوریه در چارچوب ائتلاف ضد داعش هنوز مشخص نشده است. آمریکا فرماندهی این ائتلاف را برعهده خواهد داشت.

عسیری از اظهارنظر درباره خروج نیروهای روسی از سوریه خودداری و تنها به گفتن این اظهارات اکتفا کرد که عربستان از هر گام مثبتی برای حل بحران سوریه حمایت می کند.

وی افزود: عربستان براساس عمل داوری می کند نه براساس اظهارات. ما از هر اقدامی که مردم سوریه را به حقوق قانونی شان برساند و به کشتار در این کشور پایان دهد حمایت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
مگه عربستان هم نيروي زميني دارد؟اصلا عربستان نيرو هم دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
راستی وزیر امور خارجه ۱۷ساله شکل موشتون کجاست مدتی هست افاضات نمی فرمایند آخه کلی باعث خنده و سرگرمیمون بود .نگفتم یکی دیگه هم دارین یه مفتی کریه منظر تک چشم اون هم کل مغزش نیم گرم نیس بهش بگین مدتی هست ساکته اون که دیگه برای حرف زدن فکر نباید کنه آخه فکر مال کسیه که عقل داشته باشه ور نه ایشون که دیگه عذرشون موجه هست به درگاه خدا.قربون خدا برم با عدالتش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
جرات میخواد که شما شکم باره های مفت خور ندارید وفقط پول نفت هارتون کرده اما غافلین که همیشگی نیست و شما اندازه یه پچه هفت ساله خرد ندارید .آروق زیادی نکشید .نیرو به سوریه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
کشتار یمن چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اخه پدرسگ وهابی تو خودت مردم بدبخت سورزه را به دستور اربابت امریکا واسرائیل داری مز کشی ان وقت زر می زنز که طرفدار صلح هستی شما در سوریه وعراق یمن جنگ راه انداخته اید بعد توطرف دار صلح هستی تو از خودت اختیار داری وبدون اجازه اسراییل پیش زنت هم نمی روز بعد دم از صلح می زنی راه حل سوریه فقط نابودی ال سعود است که ریشه تمام فتنه ها ومطیع دستورات اسرائیل وامریکا است اگر این رژیم سرنگون بشود که دنیا ارام خواهد شد اسرائیل که عددی نیست اسرائیل زمانی قدرت دارد که حکامی مثل به ظاهرمثل ال سعود قطر وبحرین وکویت دراختیار اسراییل باشد اسرائل چند سال پیش می خواست باجنگ نظامی وارد این کشورها بشود ولی دید هزینه زیادی می خواهد آمد چندتا نوکر استخدام کرد وکل کشورهای عربستان کویت بحربن وقطر امارات را اشغال کرد وحالا هم دارد سودش را به وسیله این نوکرهاش می برد ومردم این کشور ها باهر قیمتی که بوده باید این نوکرهارا سرنگون واز کشور خود اخار کنند چون اینها آدمهای اسرائیل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
جگرشو نداری نیرو بفرستی دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خفه شو وهابیه حرومزاده
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
این صعودیای خبیث مثله کبک سرشونو کردن تو برف فکر میکنن مردمم مثله خودشون نمیفهمن.آخه یکی نیست بگه شما همین الانش دارید دلاراتونو خرج سرپاموندنه داعش میکنید بعد حالا دارید میرید داعشو سرکوب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
با سلام ؛؛ شما که پشت تون به اسرائیل و آمریکا گرمه ، مواظب باشید از این گرما آ تش نه گیرن ، قده وابستگی تون حرف بزنید ، اینجور حرف زدن که ما کاری به خروج سربازانه روسیه نداریم خنده داره ، مقامات آ ل سعود باید ایمان و تقوا رو از بچه های یمنی بیاموزند ، بعد از سال ها خانه داری خانه خدا ، بسیار جالب هستش که پشت تون به اسرائیل و آمریکا گرمه ...
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
شما خود داعشین...با خودتون میخواین بجنگین؟!
مگه میشه مگه داریم اصن همچین چیزی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خودتی !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
جرات دارید برید اونجا...
سردار بزرگ ما (حاج قاسم سلیمانی)اونجاست منتظرتونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
البته که به شما عربستانی های مزدور آمریکا ربطی ندارد چون شما عددی نیستید.که خودتان را قاطی آدمها می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
چطو شده برای از بین بردن ولد نامشروع، نیرو اعزام می کنن؟!!!
Germany
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خودتون بدتر از داعشید
آخرین اخبار